Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، ستاد تنظیم بازار و سازمان تعزیرات حکومتی باید مستمر در بازار حضور داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان قزوین صبح امروز در حاشیه بازدید از وضعیت ارائه و نرخ گذاری کالا در بازار اظهار کرد: تخلفات گوناگون و به شیوه‌های مختلف در بازار از نحوه ارائه کالا تا نرخ گذاری مشاهده می‌شود که نبود یک نظارت دقیق و مستمر در بازار به افزایش تخلفات توسط عرضه کنندگان عمده کالا تا فروشندگان دامن زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی تصریح کرد: هم اکنون بیشترین دلیل نابسامانی در بازار عملکرد ضعیف و غیر قابل قبول دستگاه‌های نظارتی است که همین نبود نظارت درست موجب شده است عده ای افراد سودجو و منفعت طلب از اوضاع اقتصادی کنونی سوءاستفاده کنند و نابسامانی بازار را تشدید کنند. 
این مسئول در ادامه تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، ستاد تنظیم بازار و سازمان تعزیرات حکومتی باید مستمر در بازار حضور داشته باشند و نگذارند متخلفین به رفتار خود که موجب اخلال در بازار می شود ادامه دهند و با کوچکترین تخلفی با جدیت و قاطعانه برخورد کنند. 
این مقام قضایی استان ابراز کرد: هشدارها قبلا هم به متخلفین در بازار، هم محتکران داده شده است و دستگاه قضایی در این خصوص کوتاه نخواهد آمد و کسانی که نابسامانی بازار را تشدید می کنند و موجب اخلال در نظام اقتصادی شوند منتظر برخورد سخت دستگاه قضایی باشند. 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان با ابراز تاسف از عدم نظارت کافی توسط دستگاه‌های اجرایی در امر کنترل بازار تاکید کرد: به عنوان مدعی العموم به همه مسئولان مرتبط در این حوزه مجددا هشدا می‌دهم که چنانچه اقدامات نظارتی خود در بحث کنترل بازار را تشدید نکنند و کوتاهی کنند مجبور به برخورد با آنان خواهیم شد. 
گفتنی است؛ در این بازدید نسبت به دو واحد متخلف به دلیل عدم درج قیمت، عدم ارائه کالا و گرانفروشی اعمال قانون شد. 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6085992 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • حال هوای تهران خوب است
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • سازوکار تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی مشخص شد
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد