Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:06:19 GMT

اعضای چهارگروه متخلف شکار در دلفان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۷۹۲۶

اعضای چهارگروه متخلف شکار در دلفان دستگیر شدند

خرم آباد - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست دلفان گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با انجام گشت کنترل در سطح حوزه استحفاظی، موفق به دستگیری چهار گروه متخلف شکار و صید شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، قاسم دلفانی افزود: متخلفان شامل سه گروه زنده گیری پرندگان (سهره طلایی)، یک گروه شکارچی پرنده و یک صیاد غیرمجاز بودند که ضمن بازجویی اولیه و پرداخت جریمه زیان وارده به محیط زیست با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت : از متخلفان یک قبضه اسلحه ساچمه زنی، تعدادی فشنگ، سه رشته تور زنده گیری پرندگان، سه عدد قفس نگهداری پرندگان، چهار عدد انبار نگهداری پرنده، هفت قطعه سهره طلایی و 10 قطعه ماهی رودخانه ای کشف و ضبط شد.
دلفانی گفت: پرندگان کشف شده پس از بازیابی توان جسمی خود، در طبیعت رهاسازی می شوند.
وی تاکید کرد: از تمام دوست داران محیط زیست انتظار می رود هرگونه تخلف در این حوزه را از طریق سامانه 1540 اطلاع رسانی نمایند.
7269/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي محيط زيست شكارچي غيرمجاز دلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل یک قطعه بوتیمار به محیط زیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،دادی، رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست خوسف گفت: یک قطعه بوتیمار که در اثر شکستگی بال از نظر جسمانی ضعیف شده بود از سوی یکی از دوستداران طبیعت و نیروهای اداره گاز شهرستان خوسف تحویل نمایندگی حفاظت محیط زیست خوسف شد.

بوتیمار یا غم‌خورک گونه‌ای از راسته پلیکان‌ سانان و خانوادهٔ حواصیلان است، ویژگی اصل این پرنده که آن را از دیگر اعضای تیره حواصیلان متمایز می‌کند، گردن کوتاه‌تر آن است.

بوتیمار رابطه‌ای کاملا نامانوس و غریبانه با انسان‌ها دارد؛ غالبا از آنها دوری می‌کند و بیشتر اوقات در مخفی گاه خود به سر می‌برد.

دیگر خبرها

  • هشت شکارچی متخلف در گچساران دستگیر شدند
  • هشت شکارچی متخلف حیات وحش گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز قبل از شکار در فیروزکوه
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • تحویل یک قطعه بوتیمار به محیط زیست
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • کاهش ۳۰ درصدی شمار پرندگان مهاجر