Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:27:11 GMT

وام بدون سود به بیماران نیازمند اعطا می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۸۳۰۷

وام بدون سود به بیماران نیازمند اعطا می شود

تهران- ایرنا- رئیس هیات مدیره مجمع خیرین حمایت از بیماران صعب العلاج استان تهران، از اعطای وام پنج میلیونی به مبتلایان به بیماری های صعب‌العلاج خبر داد و گفت: این وام بدون سود است و به نیازمندان پرداخت می شود.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار اجتماعی ایرنا، احمد هوشنگی در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم‌نامه میان مجمع خیرین حمایت از بیماران صعب‌العلاج و بیمارستان نورافشار که در سازمان داوطلبان هلال‌احمر برگزار شد، افزود: هزار و 200 بیمار صعب‌العلاج توسط مجمع خیرین حمایت مالی می شوند و این نهاد خیریه به بیماران نیازمند مالی وام سه تا پنج میلیون تومانی اعطا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این وام بدون سود و بازپرداخت آن 10 ماهه است که برای حمایت بیشتر از این بیماران اختصاص می یابد.
هوشنگی به انعقاد تفاهم نامه بین مجمع خیرین و بیمارستان نورافشار اشاره کرد و گفت: طی این تفاهم‌نامه یک دستگاه سی‌تی‌اسکن با همت یکی از خیران خریداری و برای ارائه خدمات به بیماران به بیمارستان نورافشار اهدا شد.
وی با اشاره به این که دستگاه سی تی اسکن به مبلغ هزار میلیارد و 950 میلیون تومان با دلار سه هزار و 300 تومانی خریداری شده است، اظهار داشت: اکنون اگر قرار بود دلار به قیمت روز خریداری شود، قیمت دستگاه سی تی اسکن سه برابر می شد.
هوشنگی با اعلام این که به زودی بخش دیالیز و دستگاه‌های MRI در بیمارستان نورافشار به همت خیرین راه‌اندازی می شود، گفت: امیدواریم با کمک خیران بتوانیم برخی از مشکلات را رفع کنیم.
وی افزود: در حال حاضر شرایط کشور از لحاظ اقتصادی سخت است و با توجه به تحریم‌ها و مشکلات پیش‌آمده بیماران صعب‌العلاج با هزینه‌های سرسام‌آوری مواجه شده‌اند که اگر مردم همچون دوران دفاع مقدس وارد عمل نشوند، مشکلات چندین برابر خواهد شد.
هوشنگی اظهار داشت: تنها راه برون رفت از مشکلات تحریم، همدلی و همکاری مردم با یکدیگر است.
رئیس هیات مدیره مجمع خیرین حمایت از بیماران صعب العلاج استان تهران با بیان اینکه برخی از داروها برای بیماران صعب‌العلاج با چالش‌هایی مواجه شده است و برخی از دلالان تلاش کرده‌اند تا همچون حوزه سکه، خودرو و دلار به حوزه دارو ورود یابند، افزود: تنها همت خیران می تواند، موانع را رفع کند.
اجتمام*3377*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی هلال احمر مجمع خیرین وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است

 حسن بروشکی در همایش استانی خیرین مدرسه یار سیستان و بلوچستان، ضمن قدردانی از اندیشه و نگاه بلند و عمیق خیرین گران‌قدر بیان کرد: فرزندان معصوم سیستان و بلوچستان هنوز هم در هر دو حوزه مدرسه‌سازی و مدرسه یاری منتظر سخاوت و لطف انسان‌هایی نیک‌اندیش هستند تا با حضور تأثیرگذارشان بارقه‌ای از امید و همدلی در بین دانش‌آموزان استمرار یابد.

وی ادامه: در مسیر مدرسه یاری موضوع نگهداشت و ماندگاری نیروی انسانی در مناطق مختلف استان بسیار حائز اهمیت است و در برخی موارد یک دغدغه خواهد بود؛ به همین دلیل تأمین فضای اسکان آنان یک ضرورت است.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تصریح کرد: اصرار و اعتقاد ما بر این است که موضوع جذب نیرو در آزمون‌های استخدامی در سیستان و بلوچستان با اولویت بومی پذیری باشد تا شاهد ماندگاری و رفع کمبود دیرینه نیروی انسانی باشیم.

وی افزود: از مولفه‌های مهم تأثیرگذار در پوشش حداکثری تحصیلی دانش‌آموزان، توسعه طرح روستا مرکزی و مدارس شبانه‌روزی است.

بروشکی اذعان کرد: بسیاری از چالش‌ها و مشکلات آموزش‌وپرورش استان متأثر از رشد جمعیت دانش‌آموزی است که به طور میانگین سالانه بین ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر افزایش می‌یابد و هم نیاز به فضا و تجهیزات و هم نیروی انسانی را تشدید می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرزندان معصوم سیستان و بلوچستان هنوز هم در هر دو حوزه مدرسه‌سازی و مدرسه یاری منتظر سخاوت و لطف انسان‌هایی نیک‌اندیش هستند تا با حضور تأثیرگذارشان بارقه‌ای از امید و همدلی در بین دانش‌آموزان استمرار یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان