Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در قالب گروه بندی ۱۰ منطقه آمایشی در ۲ مرحله انفرادی و گروهی به کار خود پایان داد.
 
در آزمون مرحله انفرادی این دوره که در ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ برگزار شد، ۲۲ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی موفق شدند از مرحله اول (انفرادی) به مرحله دوم (گروهی) راه یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در بخش فلسفه در پزشکی مریم همامی از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران (منطقه ۱۰ آمایشی) ، سرور فتحی از واحد علوم و تحقیقات تهران (منطقه ۱۰ آمایشی)، شایسته شعبانی از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران (منطقه ۱۰ آمایشی)، سیده صاحبه بنی هاشمیان از واحد تنکابن (منطقه ۱ آمایشی)، فاطمه رضوی از واحد شاهرود (منطقه ۱ آمایشی)، پریسا تراشی از واحد تبریز (منطقه ۲ آمایشی) ، محمد دریجانی و فاطمه واعظی زاده از واحد کرمان (منطقه ۸ آمایشی) توانستند حائز رتبه شوند.  
 
فرید محمدی از واحد قشم (منطقه ۵ آمایشی) و محمد قلی پور از واحد اردبیل (منطقه ۲ آمایشی) در بخش استدلال بالینی و فاطمه پارنج از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران (منطقه ۱۰ آمایشی)، اعظم کاظمی از واحد نیشابور (منطقه ۹ آمایشی)، فاطمه زارعیان از واحد یزد (منطقه ۷ آمایشی)، مینا براتی از واحد برجرد (منطقه ۴ آمایشی)، رویا صادقی و شلاله آقایی از واحد تبریز (منطقه ۲ آمایشی) در بخش آموزش پزشکی نفرات برتر بودند.  
 
در بخش تفکر علمی در علوم پایه، محمد ابوالقاسمی مقدم از واحد تنکابن (منطقه ۱ آمایشی)، آرمین اصلانی از واحد تبریز (منطقه ۲ آمایشی) و همچنین در بخش مدیریت در نظام سلامت، نفیسه کیهانی بروجنی، آتوسا خسروی و مجید آقابابائیان از واحد نجف آباد (منطقه ۷ آمایشی) حائز رتبه شدند.  
 
علیرضا نادری از واحد دامغان (منطقه ۱ آمایشی) در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم رتبه‌ برتر را کسب کردند.  
 
پس از آزمون مرحله انفرادی، آزمون مرحله گروهی ۱۳ تا ۱۷ مرداد سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد و تیم ها با یکدیگر به رقابت پرداختند و پس از دو روز، ۱۰ تیم منتخب به مرحله نهایی راه یافتند.
 
فرید محمدی در بخش استدلال بالینی (منطقه ۵)، شلاله آقایی در بخش آموزش پزشکی (منطقه ۲)، آرمین اصلانی در بخش تفکر علمی در علوم‌ پایه (منطقه ۲)، محمد دریجانی و فاطمه واعظی زاده در بخش فلسفه در پزشکی (منطقه ۸)، آتوسا خسروی، مجید آقاباباییان و نفیسه کیهانی بروجنی در بخش مدیریت در نظام سلامت (منطقه ۷) از کسانی بودند که در این ۱۰ تیم منتخب حضور داشتند و به مرحله نهایی راه یافتند.
 
در مراسم اختتامیه دهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور که چهارشنبه ۱۷ مرداد برگزار و مدال‌ها و دیپلم‌های افتخار این دوره توزیع شد، سهم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یک مدال نقره، سه مدال برنز و ۷ دیپلم افتخار بود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه آزاد المپیاد علمی دانشگاه علوم پزشکی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محسنی از ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: این دانشجویان از اتباع کشور‌های پاکستان، هند و لبنان هستند که به منظور ادامه تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت‌نام کرده اند.

وی افزود: هم اکنون با احتساب دانشجویان جدید، ۱۲۵ دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: امیدواریم این دانشجویان در طول تحصیل، سفیران خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و در پایان دوره نیز خاطرات خوب و به یاد ماندنی از ایران به همراه خود ببرند.


محسنی گفت: دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان معمولا ارتباط خود را با دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند حفظ می‌کنند و به عنوان سفیران فرهنگی ایران، تمدن و آداب و رسوم ما را به هموطنان خود معرفی می کنند.


وی افزود: ارتباطات بین‌المللی موجب تبادل دانشجو و استاد و منجر به ارتقای آموزش در دانشگاه‌ها می‌شود.


سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم و اساتید توانمند برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا
  • مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ۳۱ فروردین ماه برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • ۳۱ فروردین، برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور
  • برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۳۱ فروردین
  • مرحله غیرمتمرکز المپیاد علمی دانشجویی ۳۱ فروردین برگزار می شود
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی