Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور دارای کمترین شهریه در بین دانشگاه های کشور است، گفت: دانشجویان این دانشگاه می توانند همزمان در دو رشته درسی تحصیل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد علی حسن آبادی امروز (21 مرداد) در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با بیان اینکه پیام نور وسیع ترین دانشگاه دولتی جهان اسلام است، اظهارداشت: در خراسان جنوبی دانشگاه پیام نور از سال 67 تاسیس شده و تاکنون دانشجویان زیادی از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور جزو 10 دانشگاه برتر کشور شناخته شده است، گفت: این دانشگاه در جدیدترین ارزیابی ها رتبه اول کیفیت آموزشی را در کنار دانشگاه صنعتی شریف کشور کسب کرده است که نشان از ظرفیت بالای کیفیت آموزشی در پیام نور است.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روش آموزش این دانشگاه، آموزش از راه دور و نیمه حضوری و حضوری است، گفت: این دانشگاه در ابتدا برای کارکنان و افرادی که کمتر فرصت حضور در دانشگاه را دارند راه اندازی شد اما امروز به دلیل کیفیت بالای آموزشی خیلی از دانشجویان در این دانشگاه درس می خوانند.

 

حسن آبادی با تاکید بر اینکه دانشجویان پیام نور بالاترین شانس را برای جذب در بازار کار دارند، گفت: این دانشگاه در حال حاضر به سمت آموزش کارآفرینی و صنعت حرکت کرده است.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور دارای کمترین شهریه در بین دانشگاههای کشور است، ادامه داد: دانشجویان این دانشگاه می توانند همزمان در دو رشته درسی تحصیل کنند.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رشته علوم ارتباطات در شهرستان سرایان فعال است، گفت: بدنبال انتقال این رشته در مرکز بیرجند هستیم.

 

حسن آبادی با اشاره به امکانات صندوق رفاه دانشگاه برای دانشجویان این دانشگاه گفت: صندوق رفاه دانشگاه به دانشجویان متقاضی وام در مقطع کارشناسی مبلغ 350 هزار تومان برای هشت ترم و کارشناسی ارشد یک میلیون و 150 هزار تومان برای چهار ترم پرداخت می کند که دانشجویان می توانند هر ترم این مبلغ را دریافت کنند، بازپرداخت این وام ها شش ماه بعد از فارغ التحصیلی دانشجو آن هم در قالب اقساط 60 ماهه است.

 

وی در ادامه به فعالیت های صورت گرفته در حوزه فرهنگی دانشگاه اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن فارغ التحصیلی، جشن ورودی های جدید، اعزام دانشجویان به راهیان نور، برگزاری مناسبت های مختلف، کرسی های آزاداندیشی، حمایت از انجمن های علمی، جلسات نقد فیلم، برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی، مسابقات قرآن کریم دانشجویی و اساتید، طرح ضیافت اندیشه و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله فعالیت های این حوزه است.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از برنامه های شاخص فرهنگی هر سال پیام نور برگزاری طرح هجرت دانشجویی است، گفت: این برنامه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه که از فعال ترین تشکل های دانشگاه است و با همکاری معاونت فرهنگی در روستاهای محروم و کمتر توسعه یافته استان برگزار می شود.

 

حسن آبادی با اشاره به اعزام چهار دستگاه اتوبوس دانشجو به راهیان نور جنوب کشور، افزود: از این تعداد 143 دانشجو خواهر در قالب سه دستگاه اتوبوس و یک اتوبوس 30 نفر برادر بودند.

 

وی با بیان اینکه در زمینه مسابقات قرآنی سه سال شده که مراکز بیرجند، نهبندان و فردوس رتبه های دوم و سوم کشوری را کسب می کنند، گفت: همچنین در حال حاضر 70 انجمن علمی و کانون فرهنگی و 30 نشریه دانشجویی در مراکز ما فعال است.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته 572 نفر از دانشجویان این دانشگاه فارغ التحصیل شدند، گفت: در حال حاضر 20 کد رشته ارشد و 50 کد رشته کارشناسی در استان فعال است.

 

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار مجلس زلزله دولت عربستان یمن اردبیل جنگ اقتصادی اقتصاد حسن روحانی رشته ارتباطات تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور بیرجند معاون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند گفت: در سال ۱۴۰۲ هزار و ۵۰۰ بانوی بیرجندی در ۱۹ گروه هدف آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند، حداقل یک مهارت جدید فرا گرفتند.


خانم طالبی افزود: سال گذشته ۱۱۶ دوره آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند برگزار که در مجموع برای متقاضیان، ۱۹۲ هزار و ۱۴۶ نفر ساعت آموزش اجرا شد.


وی گفت: در این مرکز ۵ کارگاه آموزشی در حرفه‌های صنایع چوب، صنایع چرم، گوهر تراشی، هنر‌های تجسمی و هنر‌های نمایشی دایر است که در آن در مجموع بیش از ۳۰ حرفه‌ی آموزشی بنا به تقاضای مهارت آموزان اجرا می‌شود.


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند افزود: در سال گذشته به ترتیب، دانش آموزان، متقاضیان مهارت آموزی و زنان خانه دار، بیشترین شرکت کننده در بین گروه‌های هدف مهارت آموزی بوده اند.


طالبی از راه اندازی فروشگاه و نمایشگاه دائمی مهرتاش در سال گذشته در این مرکز یاد کرد و گفت: در این نمایشگاه محصولات تولید شده کارگاه‌های آموزشی و همچنین محصولات کارآموزان مرکز که در خانه مشغول به تولید هستند عرضه می‌شود.


در این مکان علاوه بر فروش محصولات، سه غرفه در اختیار کارآموزان توانمند دوره‌های آموزشی قرار داده شده تا در تولید سفارشات تبصره ۷۵ این مرکز را همراهی کنند.

                                                                                     

دیگر خبرها

  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات