Web Analytics Made Easy - Statcounter

چابهار- ایرنا- رییس دانشگاه پیام نور مرکز چابهار در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: مهلت ثبت‌ نام بدون آزمون در این دانشگاه تا ساعت 24 امشب /یکشنبه/ تمدید شده است.

مرتضی پورملایی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تمدید مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور و ثبت‌ نام، فرصت بیشتری برای علاقه مندان تحصیل بدون آزمون ورودی دانشگاه پیام نور فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: علاقه مندان برای ثبت نام تا مهلت یاد شده می توانند از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و اقدامات لازم را انجام دهند.
وی بیان کرد: حتی کسانی که در جلسه کنکور غایب بوده و یا اصلا شرکت نکرده اند نیز می توانند در این مرحله ثبت نام کنند.
وی گفت: دانشجویان می توانند در تمام رشته های دانشگاه پیام نور مرکز چابهار در مقطع کارشناسی شامل علوم تربیتی، روانشناسی، حقوق، مهندسی صنایع، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، حسابداری، مترجمی زبان، ادبیات فارسی، اقتصاد ومهندسی محیط زیست ادامه تحصیل دهند.
رییس دانشگاه پیام نور مرکز چابهار تصریح کرد: دانشگاه پیام نور مرکز چابهار در سال 1373 فعالیت علمی خود را آغاز کرده است و هم اینک هزار و 600 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
پورملایی افزود: 85 مدرس و 6 نفر عضو هیات علمی در دانشگاه پیام نور چابهار به تدریس مشغول هستند و تاکنون هزار و 700 نفر از این دانشگاه دانش آموخته شده اند.
3043 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي دانشگاه پيام نور چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳

دکتر علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: تاکنون بیش از ۱۹۵ هزار نفر داوطلب شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز شده است و مهلت ثبت نام در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ به پایان می‌پذیرد. داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش تاکید کرد: داوطلبان با ورود به سامانه https://my.sanjesh.org/login می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش مهر، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

کد خبر 6064091

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده حنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است
  • آلودگی آب‌های سطحی در مناطق سیل زده، عامل بروز بیماری‌های پوستی/ کودکان تن به آب نزنند
  • نصب و راه‌اندازی پنج دستگاه کلرزن علاوه بر سایت‌های موجود
  • نصب و راه‌اندازی پنج دستگاه کلرزن علاوه بر سایت‌هایی موجود