Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم تنیس پسران دانشگاه کردستان با کسب عنوان سومی به کار خود در رقابت‌های هندبال پسران چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در شیراز پایان داد.

 

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ تیم تنیس روی میز پسران دانشگاه کردستان در چهاردهمین المپیاد دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه شیراز،   موفق به کسب مقام سوم توسط آقایان پرهام حجت جلالی، کسری ارج، پوریا کرمی و وحید دلشب با مربیگری یدالله احمدی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات تنیس روی میز پسران چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با حضور ۱۵ تیم در ۴ گروه برگزار شد. این در حالی بود که در مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجوی پسر از ۱۲۰ دانشگاه کشور، به مدت ۸ روز درقالب ۱۴ رشته ورزشی در بزرگترین رویداد فرهنگی ورزشی دانشجویان با یکدیگر رقابت کردند.

از دیگر عناوین قهرمانی و نائب قهرمانی می‌توان به رشته کشتی اشاره کرد که پیام رحیمی با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات توانست در رشته  کشتی افتخار آفرینی کند. همچنین در دوومیدانی در ماده  ۱۱۰ متر با مانع، آرمین سبحانی عنوان دومی را کسب کرد.در ماده  ۲۰۰ متر نیز مظفر جان فزا و سهند توانایی به ترتیب مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند.

باید اضافه کرد؛ در مسابقات بخش دختران که پیش از مسابقات ورزشی پسران برگزار شد، شادی شریعتی دانشجوی کاراته کای دانشگاه کردستان در چهاردهمین دوره مسابقات دانشجویان کشور در وزن ۶۸ کیلوگرم مقام نخست را کسب کرد و کاروان کردستان با یک مدال طلا به استان برگشت.  

چهاردهمین دوره مسابقات دانشجویان کشور از 27 تیرماه با حضور 3هزار و 500 دانشجوی دختر از سراسر کشور به مدت 10 روز در شیراز برگزار شد.

 

 در رشته کاراته 200 دانشجوی دختر از 52 دانشگاه در المپیاد دانشجویان دختر کشور به مدت دو روز در دو بخش کاتا به صورت انفرادی و تیمی و کومیته با هم پیکار کردند.

 

در این دور از مسابقات مقام نخست وزن مثبت 68 کیلوگرم به شادی شریعتی از دانشگاه کردستان رسید و کاروان دانشگاه کردستان با یک مدال طلا به استان برگشت.

 

همچنین شریعتی در اردیبهشت ماه امسال نیز در مسابقات انتخابی اردوی تیم ملی کاراته دانشجویان جهان کوبه ژاپن در وزن ۶۵+ کیلوگرم توانست مقام سوم را کسب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ورزشی کردستان مسابقات ورزشی در شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل

مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۲ استان‌های شمالی کشور امروز به میزبانی دانشگاه شمال آمل آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مسابقات والیبال دانشجویان امروز با حضور تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در محل برگزاری این مسابقات با حضور مسئولان دانشگاهی برگزار شد و سرپرست تیم های شرکت‌کننده و تیم‌های مدعو از مقابل جایگاه ویژه مسابقات رژه رفتند.

رئیس دانشگاه شمال آمل به تیم‌های شرکت کننده دراین دوره از مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: دراین مسابقات هفت تیم از دانشگاه استان‌های مازندران، گیلان وگلستان شرکت کردند که به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

حسین رنجبر افزود: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات در دو گروه سه و چهار تیمی با هم رقابت می‌کنند و در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات به مدت یک هفته به میزبانی سالن ورزشی شمال مرعش دانشگاه شمال آمل برگزار خواهد شد یادآور شد: تیم قهرمان این دوره از مسابقات به عنوان تیم منتخب منطقه 2 به مسابقات سراسری والیبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی صعود می‌کند.

رئیس دانشگاه شمال آمل همچنین یادآور شد: این دانشگاه به واسطه برخورداری از امکانات زیرساختی و سالن های مجهز میزبانی این مسابقات را برعهده گرفته است.

وی گفت: وزارت علوم به درخواست دانشگاه شمال این میزبانی را به این واحد دانشگاهی واگذار کرد.

 رنجبر گفت: شهرستان آمل یکی از قطب‌های اصلی والیبال کشور بوده و والیبال دراین شهرستان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

وی افزود: برگزاری این مسابقات در سطح دانشجویی به شناسایی استعدادهای جدید و معرفی به تیم‌های شرکت کننده درلیگ  والیبال منجر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه