Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@23:21:29 GMT

املاک و مستغلات شهرداری ساماندهی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۹۰۲۳

املاک و مستغلات شهرداری ساماندهی می‌شود

طرح پیشنهادی "ساماندهی املاک و مستغلات شهرداری اصفهان و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه" با ۱۱ رای موافق اعضای شورای شهر اصفهان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طرح پیشنهادی "ساماندهی املاک و مستغلات شهرداری اصفهان و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه" از سوی هشت نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفها تدوین و پس از بررسی در کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری در صحن علنی شورای شهر اصفهان به بحث گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیر ملت، رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری در صحن علنی شورای اصفهان در خصوص این طرح پیشنهادی اظهار کرد: املاک شهرداری شناسایی شده اما بعضاً در اختیار افرادی است که امکان بهره‌برداری درست را نداشته و ارزش افزوده ندارد.

وی تاکید کرد: ضروری است همه املاک و دارایی‌های شهرداری اصفهان در شهر اصفهان، دیگر شهرها و خاجر از کشور شناسایی و شناسنامه‌دار شود.

رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید ارزش تمام شده املاک شهرداری مشخص شود، گفت: همچنین باید نحوه واگذاری و تملک املاک شهرداری از گذشته تاکنون مشخص و همه این اطلاعات در بانک اطلاعاتی املاک ثت و به شبکه سراسری متصل شود.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی سامانه املاک و بانک اطلاعاتی املاک شهرداری می‌توان در خصوص تهاتر بدهی‌ها و همچنین درآمدهای غیر نقدی شهرداری برنامه‌ریزی بهتری را داشت.

در نهایت طرح پیشنهادی "ساماندهی املاک و مستغلات شهرداری اصفهان و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه" با اکثریت آرای اعضای شورای شهر اصفهان به تصویب رسید.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ثبت املاک شهرداری اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: به منظور حفظ محیط زیست توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته فرهنگی اصفهان انجام می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم با استفاده نکردن از کیسه‌های پلاستیکی طبیعت را برای آیندگان خود به ارمغان آورند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فروش ویژه بعضی کالاهای پرمصرف شهروندان در بازارهای روز کوثر یکی دیگر از برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان است.

کد خبر 747534

دیگر خبرها

  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی اجاره بهای املاک
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد
  • الزام ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس در سال ۱۴۰۳