Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ملي‌پوشان تکواندو کشورمان براي حضور در هجدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي جاکارتا ساعت 22 فردا (دوشنبه – 22 مردادماه) راهي "جاکارتا" اندونزي مي‌شوند.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون تکواندو، هجدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کيوروگي) از 28 مردادماه به مدت 5 روز در اندونزي برگزار مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تکواندوکاران کشورمان براي شرکت در اين دوره از رقابت‌ها ساعت 22 فردا (دوشنبه – 22 مردادماه) ايران را به مقصد کوالالامپور ترک مي‌کنند.
مسابقات در بخش تکواندو 28 مردادماه با رقابت‌هاي پومسه آغاز مي‌شود که در بخش مردان کوروش بختيار، اميررضا مهربان و علي سهرابي و در بخش زنان مهسا صادقي، مرجان سلحشوري و فاطمه حسام نمايندگان کشورمان هستند.
هدايت تيم مردان برعهده «سانگ ميونگ کيم» به عنوان سرمربي است و در بخش زنان نيز «فاطمه اسدپور» سرمربيگري تيم را برعهده دارد.
فرزان عاشورزاده (وزن 58- کيلوگرم)، ميرهاشم حسيني (وزن 63- کيلوگرم)، اميرمحمد بخشي (وزن 68- کيلوگرم)، مهدي خدابخشي (وزن 80- کيلوگرم) و سعيد رجبي (وزن 80+ کيلوگرم) نمايندگان کشورمان در بخش مردان و ناهيد کياني (وزن 49- کيلوگرم)، الهه شيدايي (وزن 53- کيلوگرم)، پريسا جوادي (وزن 57- کيلوگرم)، مليکا ميرحسيني (وزن 67- کيلوگرم) و زهرا پوراسماعيل (وزن 67+ کيلوگرم) هوگوپوشان ايراني در بخش زنان هستند.
هدايت تيم مردان برعهده «فريبرز عسکري» به عنوان سرمربي و «علي محمد بسحاق» به عنوان مربي مي‌باشد. در بخش زنان نيز «مهرو کمراني» سرمربيگري و «ريحانه فولادي» مربيگري تيم را برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ملي پوشان تکواندو جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین سهمیه المپیک در تکواندو به سلیمی رسید

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در دومین روز از مسابقات تکواندو گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در شهر «تای آن» کشور چین، آرین سلیمی با کسب ۲ پیروزی متوالی جواز حضور در این بازی‌ها را کسب کرد.

وی در وزن ۸۰+ کیلوگرم دور نخست «واضح الاحمد» از قطر را در ۲ راند متوالی و با نتایج ۱۳ بر صفر و ۵ بر صفر از پیش رو برداشت. وی در ادامه به مصاف «ری راهی» از لبنان رفت و در دو راند و با نتایج ۵ بر صفر و ۱۱ بر ۳ پیروز از میدان خارج شد و ضمن راهیابی به دیدار نهایی سهمیه المپیک را کسب کرد. 

تیم ملی تکواندو ایران با دو نماینده، مبینا نعمت زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم بانوان و آرین سلیمی وزن ۸۰+ کیلوگرم مردان به مسابقات گزینشی قاره‌ای اعزام شده بود که هر ۲ نفر موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شدند تا با احتساب ۲ سهمیه قبلی که مهران برخورداری در وزن ۸۰+ کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم کسب کرده بودند، تکواندو ایران با ۴ سهمیه خود را برای حضوری موفق در این دوره از بازی‌ها آماده کند.

مینو مداح و مجید افلاکی سرمربیان تیم‌های ملی تکواندو، دکتر یاوری پزشک تیم ملی و هادی ساعی رئیس فدراسیون، در این سفر تیم ملی راه همراهی خواهند کرد. 

این دوره از جمعه ۲۵ اسفندماه با حضور ۹۴ تکواندوکار از ۳۳ کشور به میزبانی چین در سالن «شانگسی» شهر «تای آن» آغاز شده و امروز شنبه ۲۶ اسفندماه با شناخت نفرات برتر اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم در گروه زنان، ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم در گروه مردان به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶ نماینده کشورمان در فینال، ۲ کشتی گیر در رده بندی
  • کدام استان‌ ها بیشترین نرخ بیکاری را دارند؟
  • کدام استان‌ها بیشترین نرخ بیکاری را دارند؟
  • ملی پوشان گلبال ایران از صعود به نیمه نهایی باز ماندند
  • تاثیر لژیونر بودن ملی‌پوشان در سطح آمادگی آن‌ها
  • تصاویر تاسف بار از زنان در غزه و مردان در عربستان | ببینید
  • فینالیست شدن 5 کشتی‌گیر ایران
  • کشتی آزاد جام قهرمانان - ترکیه| فینالیست شدن ۵ کشتی‌گیر ایران
  • چهارمین سهمیه المپیک در تکواندو به سلیمی رسید
  • ملی پوشان کشورمان سوم فروردین عازم قرقیزستان می‌شوند