Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:53:45 GMT

خبرنگاران حلقه پیوند بین حاکمیت و مردم هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۹۲۸۰

خبرنگاران حلقه پیوند بین حاکمیت و مردم هستند

خرم آباد - ایرنا- نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت:خبرنگاران در ایجاد وحدت و امید در جامعه نقش مهم و تاثیرگذاری دارند و حلقه پیوند بین حاکمیت و مردم هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدحمیدرضا کاظمی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت: خبرنگاران نماینده افکار عمومی و رسانه ها انعکاس دهنده مشکلات جامعه هستند که نقش بی بدیلی در حل مشکلات و ایجاد وحدت در جامعه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خبرنگاری را حرفه ای سخت ، پر خطر و زیان آور دانست و افزود: خبرنگاران در معضل اقتصادی و در آگاهی بخشی به جامعه رسالت خطیر و ویژه ای دارند که در شرایط فعلی کشور این قشر زحمتکش برای انتشار واقعیت ها و ارتقا سطح آگاهی مردم تلاش و نقش موثری ایفا می کنند.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی نقش خبرنگاران را در معضل اقتصادی مهم توصیف کرد و گفت: مشکلات اقتصادی مهم ترین مسایلی است که امروز کشور با آن درگیر است و دشمن در این شرایط سخت با استفاده از حربه های مختلف در صدد تقابل بین دولت و ملت است.
وی افزود:امروز استکبار از شعار مردم محوری علیه ملت وارد عمل شده و با این که پس از یک سال مذاکره که یکطرفه از برجام خارج شده به خاطر اختلاف بین ملت و دولت با این شعار وارد شده است.
کاظمی خاطرنشان کرد:آمریکا در سال جاری پس از خروج از برجام و نابسامانی های بوجود آمده در اقتصاد ایران که با روش استکبار و خارج از عرف و به صورت یکجانبه از یک معاهده بین المللی خارج شد تحریم های جدیدی را با زور و فشار جهت اهداف سلطه جویانه خود علیه مردم ایران وضع کرده است.
در این مراسم که در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد از خبرنگاران شهرستان با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تجليل از خبرنگاران مناسبت پلدختر خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر خبر داد.

سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر انتقال نهادهای دامی قاچاق در یکی از مناطق شهرستان پلدختر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به ۳ دستگاه خودرو کامیون مظنون که پس از توقیف و بازرسی از خودروها ۵۲ تن جو دامی یارانه‌ای و ۶۰ کیسه آرد به وزن ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم  خارج از شبکه توزیع فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ۳ نفر در این رابطه دستگیر شده است، گفت: متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

سردار الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به  پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • حاکمیت باید کارگران را با حقوق خود آشنا کند
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • باید به تشکل‌های تولیدی و نیروی کار اولویت دهیم
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس