Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، مدیرعامل بانک سپه طی پیامی با تبریک روز خبرنگار گفت: عرصه خبر و خبرنگاری عرصه مقدسی است که حضور در آن حرمت دارد.
به گزارش صدای ایران در پیام محمدکاظم چقازردی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک سپه به مناسب روز خبرنگار آمده است: مناسبت‌ها فرصت و بهانه‌ای هستند برای یادآوری برخی رویدادها و حوادث مهم و حائز اهمیت، از جمله این رویدادهای پر اهمیت، 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی است که به عنوان روز خبرنگار در تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این پیام آمده است: بر این باورم که به یمن و برکت آیه شریفه ن وَالْقَلَمِ وَمَا یسْطُرُونَ (سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند)، عرصه خبر و خبرنگاری عرصه مقدسی است که حرمت و قدر آن را باید شناخت و فعالین و تلاشگران این عرصه نیز با آگاهی کامل از مسئولیت و جایگاه خویش باید قدم در این مسیر بگذارند.
در بخش دیگری از این پیام تأکید شده است: بر خود واجب می‌دانم به سهم خود، از تلاش بی‌دریغ همه خبرنگاران به‌ویژه فعالان حوزه اقتصادی قدردانی کنم. بدون شک این تلاش‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها هموار کننده مسیر رشد و تعالی کشور عزیزمان ایران اسلامی است.
در انتهای این پیام آمده است: به پاسداشت این تلاش‌های ارزشمند، جا دارد از همراهی اصحاب رسانه با نخستین بانک ایرانی تشکر کرده و برایتان در عرصه خطیر اطلاع‌رسانی آرزوی موفقیت و سربلندی نمایم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زورگیران اتوبان صدر دستگیر شدند

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران از دستگیری متهمان زورگیری اتوبان صدر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران از دستگیری متهمان زورگیری اتوبان صدر خبر داد.

این افراد که چند روز پیش با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری از راننده یک خودرو کرده بودند، با تلاش شبانه روزی پلیس پایتخت دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • آغاز تست استعدادیابی باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌هایی که به طور غیرقانونی تفکیک شده‌اند را به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • ضرورت اطلاع رسانی وضعیت زمین‌هایی تفکیک شده ی غیرقانونی
  • نوسازی و به‌روزرسانی ابزارهای اطلاع‌رسانی عرصه ناژوان در نوروز ۱۴۰۳
  • دستگیری عاملان زورگیری در بزرگراه صدر
  • زورگیران اتوبان صدر دستگیر شدند
  • استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها
  • ۳ هزار قتل عام از آغاز جنگ غزه