Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته دستگاه بازرسی ایکس‌ری کامیون در گمرک مرزی بیله‌سوار استقرار می‌یابد. ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی رحیمیان بعد از ظهر امروز در سفر به اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته دستگاه بازرسی ایکس‌ری کامیون در گمرک مرزی بیله‌سوار استقرار می‌یابد و در این زمینه تمهیدات لازم و اساسی اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که یکی از مطالبات اساسی در حوزه گمرک بیله‌سوار راه‌اندازی دستگاه ایکس ری کامیون بوده است گفت: در این زمینه اقدامات مناسبی انجام یافته و درصدد هستیم این دستگاه را در گمرک بیله‌سوار راه‌اندازی کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران گفت: امروز سفری به استان داشتیم و از نزدیک از گمرک بیله‌سوار بازدید کردیم تا در جریان مشکلات موجود در این ارتباط قرار بگیریم و تصممیات مناسبی را در این زمینه اخذ کنیم.

رحیمیان تصریح کرد: از دیگر اهداف سفر ما به اردبیل بررسی مشکلات همکاران گمرک بیله‌سوار و مشکلات این گمرک است که جلسات مختلفی در این حوزه برگزار می‌شود تا بتوانیم راهکارهای اساسی برای حل مشکلات گمرک بیله‌سوار انجام دهیم.

وی با اشاره به این که سالانه شاهد ورود هزاران گردشگر خارجی از گمرک بیله‌سوار به ایران هستیم بیان کرد: این گمرک برای ما از اهمیت بالایی برخودار است و درصدد هستیم بتوانیم مشکلات این گمرک را حل کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران گفت: گمرک بیله‌سوار یکی از گمرک‌های مهم کشور است که سالانه هزاران گردشگر از این پایانه مرزی به داخل ایران می‌آیند که به همین منظور نیاز است این گمرک به طور استاندارد تجهیز شود.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • درخواست کنسرسیوم ریلی برای انجام تشریفات قطار ترانزیتی افغانستان به گمرک ارائه شد
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم