Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز می‌گوید تمام شرایط برای انجام بازی با بادران فراهم شده بود اما علت لغو بازی هنوز برایش مبهم است.

به گزارش ایسنا، تیم ماشین‌سازی تبریز که قرار است به ارومیه منتقل شود، دیروز (شنبه) در بازی افتتاحیه مسابقات لیگ یک به علت عدم صدور کارت بازیکنانش نتوانستند مقابل بادران بازی کنند و این مسابقه به همین دلیل لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین خطیبی سرمربی ماشین‌سازی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: انتقال تیم ما به شهر ارومیه تقریبا انجام شده و تیم ما با اسم بانی‌گستر در مسابقات لیگ یک به فعالیت خواهد پرداخت. ما منتظر تایید نهایی کمیسیون ماده ۵ هستیم و اگر مشکلی پیش نیاید، هفته‌های بعد در ارومیه بازی‌های خود را دنبال می‌کنیم. ما قراردادهای خود را با بازیکنان به ثبت رساندیم و به هیات فوتبال ارائه دادیم. هیات فوتبال هم ظاهرا قراردادها را برای سازمان لیگ ارسال کرده اما سازمان لیگ می‌گوید چنین چیزی به دست ما نرسیده است.

وی ادامه داد: ما البته به فدراسیون نامه زدیم که بازی را به تعویق بیندازند ولی بادرانی‌ها این مساله را قبول نکردند چون گفتند برای آن بازی بلیت گرفته بودند و کار از کار گذشته بود. تیم بادران به تبریز آمد و تیم ما به علت عدم صدور کارت بازیکنان، نمی‌تواند بازی کند. ما قراردادهای خود را در هیات فوتبال ثبت کرده بودیم و دلیل لغو بازی برای من هنوز مشخص نیست. ما تمام تمهیدات را برای بازی را انجام دادیم. ما حتی به هیات فوتبال رفتیم و قرارداد را به اسم ماشین سازی دوباره ثبت کردیم تا بهانه‌ای برای لغو بازی پیش نیاید اما فدراسیون اجازه برگزاری بازی را نداد.

خطیبی در پایان گفت:‌ ما قبل بازی در ارومیه بودیم و قرار بر این شده بود که بازی در ارومیه برگزار شود اما آقای فتاحی به من زنگ زدند و گفتند به تبریز بیایید و قراردادها را در هیات فوتبال ثبت کنید تا مسابقه در تبریز برگزار شود. ما تمام این کارها را انجام دادیم و به تبریز رفتیم اما فدراسیون ادعا می‌کند که این قراردادها به دست ما نرسیده است در حالی که هیات فوتبال تبریز می‌گوید این کار را انجام داده است. حالا مشکل این اتفاق چیست دیگر من اطلاعی ندارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم فوتبال ماشین سازی تبریز حسین خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت در آزادی مطلق، کبریت بی‌خطر!

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که دانیال اسماعیلی‌فر با حکم کمیته انضباطی بازی مقابل تیم سابقش را به دلیل محرومت از دست داد وحدت حنانوف بعد از ماه‌ها در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفت.

حنانوف که چیزی حدود یک ماه مصدوم و دور از میدان بود آخرین بار در انزلی و حدود هفت ماه پیش برای پرسپولیس در ترکیب اصلی بازی کرده و بعد از آن یک نیمکت نشین محض بود که تعداد دقایق بقیه بازی‌هایش در لیگ برتر به اندازه یک بازی نود دقیقه‌ای دیگر هم نشد.

با این وجود وحدت مقابل سپاهان فیکس شد و در شرایطی که چندان تحت فشار قرار نگرفت در فاز حمله نیز مطابق انتظار حرفی برای گفتن نداشت.

حنانوف یک نفوذ فوق العاده با پاس عالی اورونوف داشت اما با وجود کنترل عالی و پیشروی با توپ در ارسال پاس به جلو برای آل‌کثیر تعلل کرد و یک موقعیت خوب را به باد داد. در یک صحنه هم نفوذ او بی‌نتیجه ماند چرا که کنعانی زادگان به شکل عجیبی به او پاس نداد و وحدت دست خالی برگشت.

حنانوف در کارهای تدافعی نسبتا کیفیت خوبی ارائه کرد و مثل همیشه نمایش پرجوش و خروشی داشت و هم روی هوا هم زمین مسلط بود. البته او یک اشتباه هم مرتکب شد که رضا شکاری قدر آن موقعیت را ندانست.

نکته عجیب اینکه در برخی از صحنه‌های این بازی بخصوص در نیمه دوم بازیکنان سپاهان کلا قید یارگیری با حنانوف را زده بودند و این بازیکن فضای خوبی مقابل خود می‌دید اما توان حمله و کارهای ترکیبی را نداشت و در فاز حمله یک کبریت بی‌خطر به نظر می‌رسید.
سرانجام وحدت در دقایق پایانی بازی تعویض شد و جای خود را به فرشاد فرجی داد که زمان چندانی برای خودنمایی در اختیار نداشت و تیمش هم ده نفره بود.

دیگر خبرها

  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • وحدت در آزادی مطلق، کبریت بی‌خطر!