Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@02:56:51 GMT

یار عمو پورنگ در «ایرانیوم»

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۹۶۷۴

یار عمو پورنگ در «ایرانیوم»

امیرمحمد متقیان با حضور در برنامه «ایرانیوم» درباره دوران جوانی، مشکلات، سبک زندگی خود صحبت می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، برنامه امروز «ایرانیوم» به مناسبت روز جهانی جوانان میزبان امیرمحمد متقیان، مجری و بازیگر است.

متقیان هم اکنون یک جوان بیست‌وچند ساله است اما به واسطه سال‌ها فعالیت در برنامه‌های عموپورنگ و عرصه کودک هنوز هم مردم او را به عنوان یک کودک می‌شناسند؛ در برنامه امروز «ایرانیوم»، گفت‌وگویی متفاوت و جذاب درباره دوران جوانی، مشکلات، سبک زندگی خود و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با مجید افشاری خواهد داشت.

دیگر مهمانان امروز برنامه یک گروه جوان کارآفرین با سرگروهی امیر شکوهی‌نیا است که با کسب‌وکارهای نوین و نوپا وارد بازار کار شده‌اند که بسیار هم موفق عمل کرده‌اند و در حال حاضر حامی سایر کسب‌وکارهای جدید هستند و امروز از فعالیت‌ها و موفقیت‌هایشان خواهند گفت.

سومین مهمان «ایرانیوم»؛ محمدعلی حسن‌پور مطلق که از خادمان آستان قدس رضوی(ع) است؛ او از 21 سالگی تاکنون که 47 سالگی را پشت‌سر می‌گذارد افتخار خدامی امام رضا(ع) را دارد و به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام جواد (ع) در این خصوص با افشاری به گپ‌و گفت می‌نشیند.

مجموعه برنامه «ایرانیوم» اختصاص به نسل جوان در رده سنی 16 تا 24 سال با علایق و سلیقه‌های گوناگون دارد و هدف این برنامه بر پایه سه رکن اصلی؛ «ایران دوستی»، «مسئولیت‌ها و تهییج اجتماعی» و «امیدبخشی و امید به آینده» است.

مجید افشاری کمدینی که در سری نخست مسابقه «خنداننده شو» برنامه «خندوانه» حضور داشت اجرای «ایرانیوم» را بر عهده دارد و محمدرضا رضائیان تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه است.

«ایرانیوم» شنبه تا چهارشنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/4073

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!

به گزارش “ورزش سه”، دیدار تیم‌های فولاد و تراکتور در حالی برگزار خواهد شد که هواداران تیم میزبان در تدارک استقبال پرتعداد از تیمشان هستند و احتمالا بیشتر ظرفیت ورزشگاه فولاد آره نا را پر خواهند کرد.

در همین حال باشگاه فولاد برای برگزاری یک کنسرت موسیقی برنامه‌‌ریزی کرده و حامد نیسی، خواننده عرب زبان، برای هواداران این تیم اجرا خواهد داشت.

این کنسرت دو ساعت پیش از شروع بازی برگزار خواهد شد و هواداران فولاد می‌توانند از ساعت ۱۷:۳۰ از این برنامه مفرح استفاده کنند.

این خواننده عرب زبان پیش از این نیز یک‌بار در استادیوم فولاد آره‌نا اجرا داشت.

باشگاه فولاد همچنین نزدیک به ۴۰ اتوبوس برای ایاب و ذهاب هواداران این تیم در نظر گرفته است.

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی