Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مونا شفیع نژاد نایب رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: یک دوره مسابقات استانی کیک بوکسینگ WKA ویژه بانوان در رشت برگزار شد و رودسر قهرمان این دوره از رقابت‌های رزمی شد.

وی از استقبال کم نظیر شرکت کنندگان در رقابت‌های کیک بوکسینگ خبر داد و افزود: دراین دوره از مسابقات ۱۷۲ فایتر در قالب ۱۲ تیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نایب رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان با اشاره به اینکه رزمی کاران در این رویداد ورزشی، در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در اوزان مختلف با هم رقابت کردند خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان با ۲ استایل لایت و فول کنتاکت به مصاف هم رفتند.

مونا شفیع نژاد اعلام کرد: در بخش نونهالان در وزن -۲۵ کیلوگرم زهرا محمودوند مقام اول، زهرا سعادت پور دوم و فاطمه فرج پور مقام سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه در وزن ۳۰- کیلوگرم مهسا قربانی اول، نیایش تنهایی مقدم دوم، مهنا فلاح شجاعی سوم شدند افزود: در وزن ۳۵- کیلوگرم حنانه طالبی اول، غزل کریمی دوم و هستی ابراهیمی مقام سوم را به دست آوردند.

نایب رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان با بیان اینکه در وزن ۴۵- کیلوگرم نیز آوا کامکار اول، آتنا بابایی دوم، زهرا فتاحی سوم شدند گفت: همچنین در وزن ۵۰- کیلوگرم فاطمه موسوی مقام اول، فریناز تیزهوش دوم و آیدا تسلیمی در جایگاه سوم ایستادند.

مونا شفیع نژاد افزود: در وزن ۵۰+ کیلوگرم فاطمه صادق حقیقی اول، آسمان شفیعی دوم، فاطمه کوچکی سوم شدند .

وی با بیان اینکه در بخش نوجوانان نیز در وزن ۴۰- کیلوگرم مهسا تزرو مقام اول، محدثه زمانی مقام دوم و هستی نظرپور مقام سوم را کسب کردند گفت: در وزن ۴۵- کیلوگرم فرشته کشاورز اول، فاطمه بی غم دوم، سارا آقایی سوم شدند.

نایب رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان اعلام کرد: در وزن ۵۰- کیلوگرم ستاره پرواسیده مقام اول، روناک لادانیان مقام دوم و نرگس اقتداری مقام سوم را به دست آوردند.

مونا شفیع نژاد با بیان اینکه در وزن ۵۵- کیلوگرم پریا اکبری مقام اول، فاطمه مشیری مقام دوم و مریم دوستان یاسری مقام سوم را از آن خود کردند افزود: در وزن ۵۵+ کیلوگرم حدیثه محمد علیپور اول، ستایش رنجکش دوم و لیلا عزیزی سوم شدند.

وی گفت: در بخش جوانان نیز در وزن ۵۰- کیلوگرم کیمیا فرهادپور اول، هانیه رزاقی دوم، هدیه حبیبی سوم شدند.

نایب رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان با بیان اینکه در وزن ۵۵- کیلوگرم زهرا اکبری اول، متینه موسوی دوم، سمانه شریعت سوم شدند افزود: در وزن ۶۰- خدیجه رمضانعلی پور اول، شیما اکبری دوم و هدیه محمدنیا سوم شدند.

مونا شفیع نژاد با اشاره به اینکه در وزن ۶۵- کیلوگرم نرگس مروری مقام اول، یاسمن ایزدی مقام دوم و سپیده خجسته مقام سوم را از آن خود کردند گفت: در وزن ۷۰- کیلوگرم زهرا میرزاجانی اول، زهرا عبدالله زاده دوم و آرزو جهانی سوم شدند.

وی خاطر نشان کرد: در وزن ۷۰+ فاطمه آزموده اول، فاطمه فردوسی دوم و ستاره محجوبی سوم شدند

نایب رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان در بخش بزرگسالان نیز در وزن ۵۰- مریم محمدعلیپور مقام اول، زخرا چهره قانی مقام دوم و فاطمه بشردوست مقام سوم را کسب کردند.

مونا شفیع نژاد با اشاره به اینکه در وزن ۵۵- کیلوگرم ثریا فلاح اول، آفاق صدیق دوم و نیلوفر نوروزی سوم شدند گفت: در وزن ۶۰- ثریا حجت اردجانی اول، فاطمه شریفی دوم و بهناز محمدی سوم شدند.

وی با بیان اینکه همچنین در وزن ۶۵-کیلوگرم فاطمه صفری مقام اول، زهرا شکریان مقام دوم، سعیده آزموده مقام سوم را به دست آوردند افزود: در وزن ۷۰- کیلوگرم نیز پرتوآ دارابی اول، آتوسا نوری دوم، الهام حبیبی نصرآباد سوم شدند.

نایب رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان همچنین گفت: در وزن ۷۵- کیلوگرم الهام شهبازی اول، مایده خلیلی دوم و آرزو محمدی سوم شدند

وی اعلام کرد: در وزن ۷۵+ کیلوگرم زهرا عابدی مقام اول، فروغ مسلمی مقام دوم و مهسا جهانی مقام سوم را به دست آوردند.

نایب رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان با بیان اینکه با بیان اینکه مژگان شعبانی نماینده سبک WKA استان گیلان مسئولیت برگزاری این مسابقات را برعهده داشت تصریح کرد: از مجموع تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تیم رودسر به مربیگری خانم بخشعلی پور مقام اول را کسب کرد و تیم لنگرود به مربیگری خانم میرسیار مقام دوم و تیم رستم آباد به مربیگری خانم دهقان در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

انتهای پیام/م.ع

مشخص شدن نفرات برتر مسابقات کیک بوکسینگ WKA بانوان در رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هنرهای رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا

سخنگوی دولت کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در دوی ۴۰۰ متر توسط نازنین‌فاطمه عیدیان را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی با اشاره به موفقیت نازنین‌فاطمه عیدیان در کسب مدال طلای قهرمانی آسیا در مسابقات دوی ۴۰۰ متر، نوشت:

«پارسال در جلسه‌ای خدمت خانم نازنین‌فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمش بودم. این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه و تلاش، توکل و ایمان، و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است…
تبریک به خانم عیدیان عزیز بخاطر قهرمانی و رکوردزنی در آسیا.
قهرمانی المپیک ان‌شاءالله
تا باد چنین بادا»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور