Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:23:03 GMT

مس سونگون قهرمان فوتسال جام باشگاه های آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۹۸۶۹

مس سونگون قهرمان فوتسال جام باشگاه های آسیا شد

تهران-ایرنا- تیم مس سونگون امروز( یکشنبه) در دیدار نهایی نهمین دوره رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا برابر تیم «تای سوی نام» ویتنام غلبه کرد و قهرمان شد.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «حمید بی غم» در این دیدار تیم سوی نام ویتنام شگفتی ساز این رقابت ها را با نتیجه چهار بر 2 شکست دادند و عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«حسین طیبی» و «اصغر حسن زاده» هر کدام یک بار و «فرهاد فخیم» 2 بار در این دیدار برای تیم فوتسال مس سونگون گلزنی کردند و قهرمانی تیم شان در ایستگاه آخر این رقابت ها را رقم زدند.
درنیمه نخست 2 تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در پایان این نیمه نیز 2 تیم به کسب تساوی 2 بر 2 بسنده کرده و به رختکن رفتند.
درنیمه دوم بازیکنان تیم مس سونگون بازی را در دست گرفتند و در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم باز هم به گل رسیده و از حریف پیش افتادند.
شاگردان« حمید بی غم» در ادامه این دیدار چندین موقعیت گلزنی دیگر نیز بدست آوردند که با درخشش دروازه بان حریف که در مهار ضربات بازیکنان مس سونگون موفق بود تمامی این فرصت ها برای آنان از دست رفت.
در دقایق پایانی این دیدار، تلاش بازیکنان نماینده ویتنام بیشتر از قبل شد اما کوشش آنان برای به ثمر رساندن گل بی ثمر بود و نتوانستند به بازی برگردند.
در دقایق پایانی این دیدار داور یکی از بازیکنان تیم تای سوی نام را از زمین بازی اخراج کرد و آنان با یک بازیکن کمتر دقیقه پایانی این دیدار را سپری کردند.
«هو وان ایی» سنگربان دوم تیم تای سوی نام با وجود دریافت سه گل یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود. او در طول این دیدار بارها مهاجمان تیم مس سونگون را ناکام گذاشت و روز خوبی را سپری کرد.
بازیکنان تیم مس سونگون در جریان این رقابت ها برابر نماینده های تاجیکستان، ازبکستان، لبنان،قرقیزستان به پیروزی رسیدند و راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شدند.
شاگردان بی غم در نخستین دیدار نیمه نهایی تیم نفت الوسط عراق را با نتیجه سه بر 2 شکست داده و راهی دیدار نهایی این رقابت ها شدند.
دیدار رده بندی فوتسال جام باشگاه های آسیا نیز پیش از این دیدار برگزار شد که تیم بانک بیروت با نتیجه پنج بر سه نفت عراق را شکست داد و سوم شد.

** مهدی جاوید؛ آقای گل جام باشگاه های فوتسال آسیا
«مهدی جاوید» ملی پوش ایران که در تیم «بانک بیروت» عضویت دارد، در این دیدار سه بار گلزنی کرد.
جاوید با زدن این سه گل در مجموع تعداد گل های خود در این رقابت ها را به 12 گل رساند و عنوان آقای گلی این رقابت ها را از آن خود کرد.
پیش از این تیم های فولاد ماهان، گیتی پسند و تاسیسات دریایی در جام باشگاه های آسیا عنوان قهرمانی را کسب کرده بودند.
«علی کفاشیان» نایب رییس و رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از نزدیک این دیدار را نظاره گر بود.
ورزشی **9144**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال جام باشگاه هاي آسيا مس سونگون قهرمان شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی در بازگشت کاروان تیم ملی فوتسال از تایلند اظهار داشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که توانستیم قهرمان شویم. ما دو سال قبل در مصاف با ژاپن بازی را واگذار کردیم و نایب قهرمان شدیم و اینکه چرا نتوانستم در آن سال جام قهرمانی را تقدیم مردم کنم بسیار ناراحت شدم و از مردم ایران بابت اینکه من را در این مدت تحمل کردند، بسیار تشکر می کنم.

او ادامه داد: از مسوولان فدراسیون و کمیته فوتسال که در این مدت کمک های زیادی به ما کردند، تشکر می کنم. سیزدهمین قهرمانی تیم ملی به نیت سیزدهم ماه رجب اتفاق بسیار خوبی بود و این قهرمانی هدیه ای از سمت من و بازیکنان فوتسال به مردم عزیز ایران بود.

او افزود: ما همه یک تیم بودیم و هر شخص وظیفه خودش را انجام می دهد و خدا را شکر در این مدت مسیر خوبی را طی کردیم.

شمسایی در رابطه با تمدید قرارداد خود با فدراسیون فوتبال و همچنین جام جهانی فوتسال گفت: پدیده های نوظهوری مانند فرانسه، هلند، تاجیکستان و افغانستان به این دوره از جام جهانی راه یافته اند و تیم های جدید را امسال در مسابقات شاهد خواهیم بود و باید برای همه مسابقات برنامه ریزی کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: در رابطه با قرارداد با فدراسیون باید بگویم من پیش از جام ملت های آسیا هم می توانستم قرادادم را تمدید کنم اما دوست داشتم این اتفاق پس از کسب عنوان قهرمانی رقم می خورد. در همین حال باید با رییس فدراسیون و رییس کمیته فوتسال جلسه ای برگزار کنیم تا به جمع بندی نهایی دست یابیم. ما زمانی که بهترین شویم می توانیم دست به کارهای بزرگتری بزنیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: همه تیم ها برای موفقیت در جام جهانی تلاش می کنند و کار راحتی نخواهیم داشت. ژاپنی که در دوره گذشته قهرمان آسیا شده بود در این دوره در مرحله گروهی حذف شد و این نشان می دهد که همه کشورها برای تقویت فوتسال خود برنامه ریزی کرده اند. در حال حاضر اکثر مربیان با کیفیت دنیا در فوتسال در آسیا حضور دارند.

کد خبر 6092373 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد