Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@04:38:13 GMT

شکنجه دانشجوی شیعه در آمریکا+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۰۰۰۴

شکنجه دانشجوی شیعه در آمریکا+فیلم

به گزارش ایکنا به نقل از کانال تلگرام فطرس مدیا؛ اسکات جان ویتکوویچ در نتیجه تحقیقات خود درباره اسلام، به حقانیت مکتب تشیع پی‌برده و شیعه می‌شود.

وی برای یافتن جواب سؤالات خود پیرامون اسلام و شرایط ظالمانه تحمیلی بر مسلمانان، به مسجدی در نزدیکی هاروارد رفته و مسائل خود را مطرح می‌کند.

شش ماه بعد، مأموران امنیتی آمریکا به جرم گرایشات تروریستی و احتمال ارتکاب جرائمِ مرتبط در آینده، او را بازداشت می‌کنند، دارایی‌های او ضبط و جایگاه اجتماعی و علمی از او گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفت سال و نیم بعد بدون مدرک، در معرض شکنجه‌هایی از قبیل تحقیرکردن، نگهداری در سرما، متصل‌کردن زنجیرهای سنگین به اعضای بدن، قرار گرفت.

بعد از چندی به شرط برگشت از اسلام، به وی پیشنهاد جایگاه قبلی می‌شود که مورد پذیرش او قرار نمی‌گیرد. بعد از ناامیدی از همکاریِ ویتکوویچ، از کشور آمریکا اخراج و به کشور چک فرستاده می‌شود و بعد از آزادی به ایران مهاجرت می‌کند.

او می‌گوید: «از خواندن نهج البلاغه به یاد داشتم که امام علی(ع) می‌فرماید: اگر نمی‌توانی قدرت و تحمل داشته باشی، به آن تظاهر کن، شاید در آخر بتوانی آن را به دست بیاوری. بنابراین زمانی که قدرتی نداشتم فقط به این جمله فکر می‌کردم و همین آمریکایی‌ها را عصبی می‌کرد».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا شکنجه دانشجوی شیعه آمریکا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حمله ایران به اسرائیل حمایت می‌کنیم

یک عالم شیعه پاکستانی از حمله ایران به اسرائیل استقبال کرد و گفت: مردم مظلوم فلسطین از اینکه یک کشور مسلمان علیه متجاوزان اشغالگر اقدام کردند جان تازه ای گرفتند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله حافظ سید ریاض حسین نجفی رئیس نهاد وفاق مدارس شیعه پاکستان و مدیر حوزه علمیه جامعه المنتظر در لاهور از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل استقبال کرد و گفت: فلسطینی‌های مظلوم ستم دیده از اینکه یک کشور مسلمان علیه متجاوزان اشغالگر اقدام کرد، جان تازه‌ای گرفتند.

وی افزود: ایران امید امت اسلام و مدافع بیت المقدس است.

وی سکوت کشور‌های مسلمان در مورد جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را اقدامی بزدلانه توصیف کرد و اظهار داشت: ایران با حمله علیه اسرائیل دفاع از حقوق مسلمان را آغاز کرده و اکنون لازم است که کشور‌های اسلامی علنی در کنار ایران بایستند.

آیت الله حافظ ریاض نجفی در پایان گفت: عربستان سعودی، ترکیه، پاکستان، اندونزی و دیگر کشور‌های مسلمان باید علنا از جمهوری اسلامی ایران حمایت کنند همان‌طور که در حمایت از رژیم صهیونیستی، ایالات متحده، بریتانیا، ژاپن و فرانسه گرد هم آمده اند.

دیگر خبرها

  • سیاستمدار پاکستانی: اسلام‌آباد ۲ پایگاه به آمریکا داده است
  • تحلیل دانشجوی فلسطینی از حمله ایران به اسرائیل
  • نتایج عملیات وعده صادق
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه
  • شکنجه اسیران فلسطینی به دست اشغالگران
  • صهیونیست‌ها ۳ هزار فلسطینی را از غزه ربودند
  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند
  • اقدام قهرمانانه سپاه پوزه آمریکا و اسراییل را به خاک مالید
  • از حمله ایران به اسرائیل حمایت می‌کنیم
  • جهان اسلام آماده تحقق حذف رژیم جعلی صهیونیستی است