Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال کسب عنوان قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در رقابت‌های قهرمانی باشگاههای آسیا را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج با انتشار پیامی قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون، نماینده جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگا‌های آسیا را تبریک و تهنیت و شادباش گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پیام رئیس فدراسیون فوتبال آمده است.
«درخشش تیم فوتسال مس سونگون در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و کسب عنوان ارزشمند قهرمانی در این رقابت‌ها نشانگر استمرار اقتدار فوتسال جمهوری اسلامی ایران در قاره کهن است.
ضمن قدردانی از تلاش‌های تک تک بازیکنان، اعضای کادر فنی، مدیران و تمامی عوامل این باشگاه، این موفقیت ارزشمند را به خانواده بزرگ فوتسال همچنین فوتبال و مردم شریف ایران تبریک می‌گویم.
اقتدار فوتسال ملی و باشگاهی ایران در سطح آسیا نشان گر این حقیقت است که فوتسال ایران همچنان به عنوان یکی از قدرت‌های برتر این رشته در جهان می‌تواند به موفقیت‌های بزرگ تری در سطح جهان بیاندیشد و با تداوم چشم انداز فراقاره‌ای به مسیر درخشان خود در فتح قله‌های افتخار ادامه دهد.
خشنودیم که کلکسیون افتخارات فوتسال پس از قهرمانی تیم‌های ملی خانم‌ها و آقایان با کسب این افتخار در رده باشگاهی هم تکمیل شد و امیدوارم پس از این درخشش در عرصه رقابت‌های فوتسال، با قهرمانی یکی از دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری و همچنین درخشش تیم ملی فوتبال در مسابقات جام ملت‌های آسیا شاهد تداوم موفقیت‌های فوتبال ایران و شادی‌های مداوم و غرور آفرین ملت فوتبال دوست ایران اسلامی باشیم».   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تاج فدراسیون فوتبال باشگاه فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران

آفتاب‌‌نیوز :

از گروه A مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفت که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید.

در دیگر دیدار گروه A هم تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

در گروه B تیم‌های ازبکستان و استرالیا با هم دیدار کردند که این بازی با پیروزی ۳ بر ۲ به سود ازبکستان خاتمه یافت.

در آخرین دیدار امروز هم از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های عربستان و عراق با هم دیدار خواهند کرد.

تیم ملی فوتسال ایران هم که با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم گروه است فردا پنجشنبه در نخستین دیدار خود از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف افغانستان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • یوزهای ایرانی آماده انتقام از سامورایی‌ها
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا