Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه‌ای میان بیمارستان نورافشار، سازمان داوطلبان و جمعیت خیرین امضاء شد که بر اساس آن، یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان نورافشار اهداء شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حبیب درگاهی ظهر امروز در مراسم صلح‌نامه اهدای یک دستگاه سی‌تی‌اسکن به بیمارستان فوق‌تخصصی نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه با ایجاد ساختار و نگرشی نو در حوزه سلامت و امور خیریه، امیدواریم نتایج و دستاوردهای ماندگاری در این حوزه ایجاد شود، گفت: یکی از سیاست‌های در حال پیگیری این سازمان، ارتقای خدمات مورد نیاز بیماران محروم به ویژه درمناطق آسیب‌پذیر است که یکی از چالش‌های موجود در این زمینه، تجهیزات و بهسازی ملزومات در بخش درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ستایش این اقدام نیکوکارانه که با هدف ترویج امور خیریه انجام شده است، افزود: به زودی و با همت خیرین و نیکوکاران جمعیت هلال‌احمر، شاهد فعال شدن بخش‌های دیالیز و ام آر آی بیمارستان نورافشار نیز خواهیم بود.

محمد نعیمی‌پور، مدیرعامل بیمارستان فوق‌تخصصی نورافشار نیز با اشاره به سابقه همکاری مجمع خیرین برای حمایت از بیماران صعب‌العلاج گفت: جمعیت هلال‌احمر مجموعه‌ای عام المنفعه و اساس کار آن نیز فعالیت‌های داوطلبانه و خیرخواهانه است، بنابراین بیمارستان نورافشار نیز به عنوان زیر مجموعه‌ای از این سازمان بزرگ، همواره نیازمند خدمات خیریه است.

وی یادآور شد: امروز به ثمر رسیدن این اقدام نیکوکارانه، با ثابت قدم نیکوکاران و اعضای مجمع خیرین حمایت از بیماران صعب‌العلاج در نیت خیرشان محقق شده است و با توجه به ماهیت بازتوانی و توانبخشی این بیمارستان، اهدای این دستگاه برای بهره‌مندی بیماران بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/4009/4044/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مهری فرشاد افزود: زنده یاد مظفر وحدانی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل اهدای عضو قرار گرفت.
به گفته فرشاد قلب زنده یاد وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به مردی ۵۵ ساله ساکن تربت جام، کبد این جوان در بیمارستان منتصریه به مردی ۴۴ ساله ساکن بیرجند اهدا و پیوند شد.
وی همچنین گفت: قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

 

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین