Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - کسب عنوان بهترین گلزن یک باشگاه یک افتخار جاودانه برای یک بازیکن به ارمغان می‌آورد.

به گزارش سایت نود، در هفته سوم لیگ برتر یک اتفاق جالب رخ داد؛ ابراهیم صالحی با زدن پنجمین گل خود در لیگ برتر به بهترین گلزن تاریخ پارس جنوبی در این رقابتها تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین ابراهیمی نیز با ثمر رساندن هفتمین گل برای سپیدرود، این عنوان را از آن خود ساخت

به بهانه تبدیل شدن صالحی و ابراهیمی به بهترین گلزن تاریخ باشگاهشان، بهترین گلزنان 16 تیم لیگ برتری در تاریخ این رقابتها را معرفی کردیم.

طبیعتا در تیم نساجی که یک تیم تازه وارد در لیگ برتر است بهترین گلزن تنها یک گل زده است! از طرفی بسیاری از این بهترین گلزنان لزوما بهترین گلزن تاریخ باشگاه نیستند.

به عنوان نمونه بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس فرشاد پیوس، گلزن اسطوره‌‌ای این تیم است اما بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر حدود 100 گل از پیوس کمتر زده است.

چند بازیکن این فرصت را دارند که در ادامه فصل به بهترین گلزن تاریخ باشگاه‌شان در لیگ برتر تبدیل شوند.

پرسپولیس

مهدی طارمی با 45 گل زده بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر است. در بین بازیکنان کنونی، علیپور با 31 گل بیشترین گل زده را دارد و در رده دوم بهترین گلزنان تاریخ پرسپولیس قرار دارد. این بازیکن اگر فرم فصل قبلی خود را حفظ کند ‌می‌تواند در این فصل عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه را کسب کند

استقلال

آرش برهانی بیشترین گل زده را در تاریخ استقلال دارد.این بازیکن با 79 گل بهترین گلزن استقلال در تاریخ لیگ برتر است. با جدایی امید ابراهیمی، جابر انصاری با 17 گل بهترین گلزن فعلی این تیم است. البته با توجه به ترافیک بالای خط حمله استقلال، بعید است این بازیکن فرصت چندانی برای بازی پیدا کند و به آمار گل‌های زده خود اضافه کند.

سایپا

کریم انصاری‌فر در سالهای آغازین بازیگری خود، کارنامه درخشانی در سایپا به جای گذاشت و با 56 گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود.مهدی ترابی که تا پایان نیم فصل اول در سایپا حضور دارد با 16 گل بهترین گلزن حال حاضر این باشگاه است

پیکان

محمدرضا طهماسبی، تنها هافبک وسطی است که عنوان بهترین گلزن تاریخ یک باشگاه را در اختیار دارد. این بازیکن در 2 مقطع در پیکان حاضر بود و 32 گل برای این تیم به ثمر رساند.طهماسبی گلهای زیادی را از روی ضربات کاشته و پنالتی وارد دروزاه حریفان کرد.بین بازکنان فعلی پیکان، مهدی شیری با 7 گل بهترین گلزن است هرچند این بازیکن، وضعیت مشابه ترابی دارد و در نیم فصل از پیکان جدا خواهد شد.

سپاهان

تنها باشگاه حاضر در لیگ برتر که بهترین گلزن تاریخ آن، خارجی است سپاهان است.این بازیکن 59 گل برای سپاهان در لیگ برتر به ثمر رسانده است.سپاهان در سالیان اخیر از گذشته درخشان خود فاصله گرفته و بازیکنان حال حاضر آن، آمار قوی‌ای در زمینه گلزنی ندارند و جلال الدین علیمحمدی و ساسان انصاری با 13 گل در حال بیشترین آمار گل زده را در این باشگاه به جای گذاشته‌اند

ذوب آهن اصفهان

مهدی رجب زاده نه تنها یکی از بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر است بلکه رکورد بیشترین تعداد گلی که یک بازیکن با پیراهن یک تیم به ثمر رسانده به نام این بازیکن ثبت است. مهدی رجب زاده موفق شده 90 گل برای ذوب آهن در لیگ برتر به ثمر رساند.با جدایی مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن در ابتدای فصل، عنوان بهترین گلزن فعلی ذوب‌آهن به مسلمان رسید. این بازیکن که در سالهای ابتدایی بازیگری در این تیم اصفهانی حضور داشت و 18 گل برای این تیم به ثمر رسانده بود.

تراکتورسازی

محمد ابراهیمی با 31 گل زده بهترین گلزن تراکتورسازی در تاریخ لیگ برتر است. تراکتورسازی به جز ابراهیمی، برخی دیگر از گلزنان برتر تاریح خود را نظیر ادینهو، ایرانپوریان و .. در یکی، دو فصل گذشته از دست داد و احسان پهلوان که از نیم فصل دوم فصل گذشته به این تیم پیوسته است با 6 گل بهترین گلزن این تیم است

ماشین سازی تبریز(گسترش فولاد)

رضا خالقی فر با 14 گل بهترین گلزن تاریخ گسترش فولاد محسوب می‌شود. این بازیکن در این فصل نیز در این تیم تبریزی حضور دارد هر چند که این تیم با نام ماشین‌سازی در رقابتها شرکت خواهد کرد.

پدیده مشهد

پدیده مشهد پنجمین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و در این مدت محسن یوسفی با 13 گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است.یونس شاکری که در این فصل به تیم سابق خود بازگشته با 8 گل زده بهترین گلزن کنونی این تیم است.شاکری برای کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ پدیده باید عملکردی بهتر از فصول قبل داشته باشد

فولاد خوزستان

رضا نوروزی علیرغم اینکه تنها 2 فصل در فولاد حضور داشت ولی روزهای فراموش نشدنی در این تجربه کرد.نوروزی دراولین فصل حضور خود در این تیم خوزستانی 24 گل زد که رکورد بیشترین گل زده در یک فصل در لیگ برتر است و در فصل بعد نیز 10 گل زد تا با 34 گل بهترین گلزن تاریخ فولاد باشد. لوسیانو پریرا که فوتبالش در ایران را در فولاد خوزستان آغاز کرد در این فصل به این تیم بازگشت و با 21 گل بهترین گلزن فعلی این تیم است.پریرا در مدت حضور در ایران به طور متوسط در هر فصل بیش از 10 گل به ثمر رسانده و می‌تواند به کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ فولاد امیدوار باشد

استقلال خوزستان

حسن بیت سعید مهره کلیدی استقلال خوزستان در تنها قهرمانی این تیم در تاریخ لیگ برتر بود و با 19 گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود. در بین بازیکنان حال حاضر استقلال خوزستان، یونس دلفی بازیکن خوش‌آتیه این تیم با 6 گل بیشترین آمار گل زده را دارد هرچند که زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی این بازیکن از جمع آبی‌های خوزستان شنیده می‌شود

صنعت نفت آبادان

روح الله عرب با 26 گل، بهترین گلزن این تیم ریشه دار خوزستانی است و کرار جاسم بازیکن عراقی صنعت نفت با 7 گل زده بهترین گلزن فعلی این تیم است

پارس جنوبی جم

پارس جنوبی دومین فصل خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند.این تیم علی‌رغم اینکه آمار گلزنی خوبی داشته ولی این گل‌ها توسط بازیکنهای متفاوتی به ثمر رسیده و ابراهیم صالحی با زدن 5 گل بهترین گلزن تاریخ این تیم است

سپیدرود رشت

سپیدرود فصل گذشته، اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه کرد و نزهتی با 6 گل بهترین گلزن این تیم بود. حسین ابراهیمی با زدن 2 گل در 3 هفته ابتدایی لیگ هجدهم بالاتر از نزهتی به عنوان بهترین گلزن تاریخ سپیدرود قرار گرفت

نفت مسجد سلیمان

نفت مسجد سلیمان یک بار در لیگ چهاردهم در لیگ برتر حضور داشت و در آن دوره فرزاد محمدی با 4 گل بهترین گلزن این تیم بود. در بین گلزنان آن فصل نفت مسجد سلیمان بازیکنی در این تیم باقی نمانده و هنوز بازیکنی در این فصل موفق به گلزنی برای این تیم نشده است.

نساجی مازندران

نساجی برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند و تاکنون 2 گل توسط 2 بازیکن مختلف به ثمر رسانده و محمد عباس زاده و محمد مهدی نظری گلزنان این باشگاه در تاریخ لیگ برتر هستند.

60610

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال داخلی اختصاصی تراکتورسازی ذوب آهن سپاهان لیگ برتر ایران آرش برهانی مهدی رجب زاده مهدی طارمی آمار عماد رضا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی که در نیم فصل اول در جمع سرخپوشان حضور داشت، در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس را به مقصد آویسپا فوکوئوکای ژاپن ترک کرد. زاهدی در مدت کوتاه حضور خود در تیم جدیدش، درخشش قابل توجهی داشته و توجه هواداران فوتبال ژاپن را به خود جلب کرده است.

زاهدی در شرایطی در نیم فصل پرسپولیس را ترک کرد که با سرخپوشان قرارداد داشت و جدایی او منوط به موافقت اوسمار ویه‌را بود و در نهایت سرمربی برزیلی پرسپولیس با این جدایی موافقت کرد او راهی ژاپن شود.

اوسمار در گفتگوی شب گذشته خود با فوتبال برتر درباره درخشش زاهدی در ژاپن گفت: شهاب بازیکن خیلی خوبی است و خیلی حرفه‌ای از خودش مراقبت می‌کند و به خودش می‌رسد. او شرایط بدنی خیلی خوبی دارد و خیلی خوشحالم که می‌بینم اتفاقات خوبی در ژاپن برایش می‌افتد.

او درباره جدایی او از پرسپولیس گفت: برای ما تصمیم خیلی سختی بود که بگذارم شهاب در آن برهه زمانی برود. بیشتر خواسته خودش بود تا خواسته ما. به نظرم بازیکن باید بخواهد در یک تیم بازی کند تا بتواند صددرصد خودش را بگذارد.

اوسمار تاکید کرد: وقتی بازیکن می‌خواهد از تیم جدا شود، ما باید بااحتیاط برخورد کنیم که چطور این کار را انجام بدهیم. بازیکن برای اینکه صد خودش را بگذارد، باید دلش بخواهد در تیم بماند.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه