Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

یک پسر ۱۲ ساله از سقوط هواپیما در مناطق کوهستانی استان پاپوا در غرب اندونزی جان سالم به در برد. بقیه هفت سرنشین این هواپیمای کوچک کشته شدند.

به گزارش ایران تصاویر منتشرشده از محل حادثه نشان می‌دهند که این پسر به هوش است و به دوربین نگاه می‌کند. این پسر صبح امروز (یکشنبه ۱۲ اوت) در میان لاشه هواپیما در کوه‌های نزدیک مرز پاپوآ گینهٔ نو پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواپیمای از نوع پیلاتوس ساخت سوئیس بود که شامگاه شنبه و دقایقی قبل از فرود در فرودگاه شهر "اوکسیبیل"،ارتباطش با برج مراقبت قطع شد. این هواپیما متعلق به یک شرکت خصوصی پروازهای دربست بود و قرار بوده از "تانا مرا" در سنگاپور به به اوکسیبیل در استان پاپوا اندونزی برود. هواپیما هفت مسافر و دو خدمه پرواز داشت.

پسر نوجوان با برانکار به پایین کوه آورده شد

خبرگزاری فرانسه به نقل از روستائیان اطراف محل حادثه گزارش داد که آنها ابتدا غرشی بلندی و بعد صدای انفجاری مهیب را شنیده‌اند.

مقامات محلی در حال بررسی علل سقوط هواپیما هستند.

هواپیما تقریبا تنها راه عبور از کوه‌های صعب العبور و رسیدن به استان پاپوا اندونزی است اما شرایط آب و هوایی بسیار متغیر این منطقه، پرواز هواپیماها را با مخاطرات بسیاری همراه می‌کند.

سه سال پیش در همین مناطق یک هواپیما با ۵۴ سرنشین سقوط کرد که همه سرنشینان آن کشته شدند.

   

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سقوط هواپیما سقوط هواپیما در اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در حال حاضر یک تیم غواص و تیم آنست (سگ‌های جست و جوگر هلال‌احمر) شامل ۱۰ نیروی عملیاتی برای پیدا کردن اثری از سبحان در تلاش هستند و در سه مرحله این تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

سبحان از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت در رودخانه خرسان که بر اثر بارش‌های فصل بهار خروشان و پرحجم شده است غرق شده و با وجود تلاش‌های بسیار و اعزام نیروهای عملیاتی و تیم‌های متعدد جست‌وجو پیدا نشده است.

کد خبر 849576 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم هلال احمر حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کمک فوری برای زنده ماندن پدر سرطانی و کمک به دختر یتیم
  • خواص معجزه آسای کشمش
  • آیا گوشی‌ها مقاومتر شده‌اند؟/ اگر گوشی موبایل از هواپیما سقوط کند، چه می‌شود؟ (فیلم)
  • مرگ کودک ۶ ساله فیازمانی در پی سقوط به رودخانه
  • نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند