Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@12:23:02 GMT

انتخاب بهترین بازیکن فینال فوتسال باشگاه‌های آسیا

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۰۶۳۴

انتخاب بهترین بازیکن فینال فوتسال باشگاه‌های آسیا

بهترین بازیکن دیدار فینال فوتسال جام باشگاه‌های آسیا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم مس سونگون موفق شد با پیروزی چهار بر دو مقابل تیم سون نام ویتنام قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شود.

در پایان این بازی فرهاد فخیم به عنوان بهترین بازیکن این دیدار شناخته شد. فخیم زننده دو گل از چهار گل تیمش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیش از این با پیراهن تیم دبیری تبریزی در این رقابت‌ها حاضر شده و عنوان سوم را کسب کرده بود.

انتهای پیام/4048

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فینالیست ایران در روز دوم کشتی فرنگی آسیا

سعید اسماعیلی، محمدرضا رستمی و رسول گرمسیری و محمدهادی ساروی فرنگی‌کاران وزن‌های ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشورمان به فینال پیکارهای قهرمانی آسیا راه یافتند.

به گزارش تابناک ورزشی، پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از روز گذشته در بیشکک پایتخت قرقیزستان آغاز شد و امروز (سه‌شنبه) به پایان می‌رسد. مسابقات پنج وزن دوم امروز برگزار خواهد شد.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده‌بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم جوی هوانگ از چین‌تایپه را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد. وی در دور سوم مقابل اسلام‌جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله برابر ژولامان شارشنبیکوف دارنده ۲ طلا و ۲ نقره جهان از قرقیزستان شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان را ۸ بر صفر از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی راه یافت. وی دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. اسماعیلی در دیدار پایانی با رازاک بیشیکیف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم جی لنگ از چین را ۵ بر ۳ شکست داد و به نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت و باید به مصاف شینگو هارادا از ژاپن برود.

دروزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم سیجین یانگ از کره‌جنوبی را ۸ بر صفر مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله و در یک مبارزه پر افت و خیز با نتیجه ۷ بر ۷ از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت و برای کسب مدال طلا تایزو یوشیدا از ژاپن را پیش رو خواهد داشت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم بالتمونخ از مغولستان را ۹ بر صفر شکست داد و به جمع چهار نفر برتر این وزن رفت. وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره‌جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. ساروی در این دیدار با یوسوف ماتسی‌اف از قزاقستان مبارزه می‌کند.

دیدارهای رده‌بندی و فینال پنج وزن دوم امروز از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز خواهد شد.

نمایندگان ایران روز گذشته و در پایان مسابقات پنج وزن نخست، ۲ طلا، یک نقره و یک برنز گرفتند. ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسید.

دیگر خبرها

  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • ۴ فینالیست ایران در روز دوم کشتی فرنگی آسیا
  • بهترین بازیکن هر باشگاه لیگ برتری در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به انتخاب هو اسکورد
  • رویای بزرگ بازیکن افسانه ای فوتسال ایران و جهان!
  • تمرین بهترین بازیکن آسیا در فرودگاه / فیلم
  • ادعای عجیب آرتتا: بهترین وقت برای بردن بایرن!
  • تمجید AFC از مسلم اولادقباد
  • اعلام لیست تیم ملی فوتسال/ کاپیتان به جام ملت‌ها نرسید
  • اعلام اسامی نفرات تیم ملی فوتسال در جام ملت‌ها/ شمسایی: دشوارترین کار انتخاب ۱۴ بازیکن نهایی بود
  • لیست مسافران فوتسال ایران برای جام ملت‌های 2024 آسیا