Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@20:42:37 GMT

اردوی جهادی طرح هجرت حوزه شهید ترک همدان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۰۶۷۸

اردوی جهادی طرح هجرت حوزه شهید ترک همدان

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: اردوی جهادی طرح هجرت 3 اسلامشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در بازدید رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان از بانک سلول‌های انسانی و جانوری مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاددانشگاهی ضمن معرفی دستاورد‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته، پتانسیل‌های راهبردی و زمینه‌های مختلف همکاری این مرکز ملی در پرورش استعداد‌های دانش آموزان شاغل به تحصیل، پیش از ورود به دانشگاه بحث و بررسی شد.
حسین شاهسوارانی، سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاددانشگاهی با تاکید بر اینکه جوانان و نخبگان سرمایه اصلی کشور و محور تحقق بسیاری از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند، افزود: استفاده از زیر ساخت و پتانسیل‌ها برای شناسایی و پرورش دانش آموزان و دانشجویان نخبه بعنوان سرمایه‌های آینده کشور با هدف تربیت نیروی انسانی کارامد در حوزه‌های مرتبط علوم زیستی، ژنتیک، زیست فناوری و تبدیل آنها به مدیران جهادی کار آفرین و نوآور یکی از اولویت‌های این مرکز است.
وی با اشاره به ارزش و اهمیت ذخایر ژنتیکی و زیستی کشور، به عنوان ثروت و گنجینه ملی، همکاری دو مجموعه را فرصتی مناسب برای حضور دانش آموزان نخبه در مرکز دانست.
الهام یاوری، رئیس سمپاد نیز حضور جوانان و نخبگان در عرصه علم و پیشرفت کشور را ضروری دانست و بر گسترش تمرکززدایی فرایند آموزش نیرو‌های انسانی از صرفا شهر‌های بزرگ به سراسر کشور تاکید کرد.
وی از افزایش علاقمندی دانش آموزان سمپادی به حوزه بیوتکنولوژی و ژنتیک اشاره کرد که با توجه به پیشرو بودن مجموعه جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف مانند زیست فناوری، ژنتیک، سلول‌های بنیادی و درمان؛ از زیر ساخت مناسب مرکز ذخایر ژنتیکی ایران برای ورود به این عرصه به منظور استعدادیابی و پرورش دانش آموزان سمپادی خبر داد.

دیگر خبرها

  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است