Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دكتر ناصر خدايارى در حكمى مهندس سيدميكائيل محمدى را به عنوان مشاور اجرايى خود منصوب كرد.
در حكم وى آمده است با توجه به روحيه پيگيرى و شناخت كامل و ضرورت نياز اداره كل براى پيشبرد اهداف حوزه فرهنگ و هنر در چهارچوب سياست هاى دولت تلاش و اهتمام لازم را به عمل آوريد وى به اين سمت منصوب مى شويد.

مهندس سيدميكائيل محمدى داراى دانش آموخته هنر(( گرافيك )) و مهندسى مكانيك هواپيما و دانش آموخته كارشناسى ارشد مطالعات منطقه اى دانشگاع شهيد بهشتى تهران مي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وى مشاور چندين دستگاه هاى اجرايى استان هاى مختلف از جمله ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامى استان ها و مشاور نمايندگان مجلس شوراى اسلامى هم بوده است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!

مهدی محمدی، مشاور قالیباف درباره طرح نور هشدار داد: ممکن است شاهد یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت؛

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

دیگر خبرها

  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران