Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، جلسه نواب رئیس بانوان هیات ورزش های همگانی شهرستان ها با حضور خورشیدی رییس هیات ورزش های همگانی استان و دشتبان نایب رئیس بانوان، قدرتی نایب رئیس اقایان و فتاح پور دبیر هیات بهمراه خانم ایراندوست مسئول کمیته آموزش بانوان در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خورشیدی در این جلسه ضمن خوش آمدگویی به نواب رئیس هیات شهرستان ها ، مطلبه گری از مسئولین شهرستان و استان ها را رمز موفقیت و پیشرفت دانستند .

فتاح پور دبیر هیات هم در این جلسه گفت: مطالعه اساس نامه هیات های ورزشی و آگاهی از جایگاه نواب رئیس طبق مفاد اساس نامه یکی از مهم ترین اولویت های کاری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود:سازماندهی رشته های مختلف زیر مجموعه همگانی در بخش بانوان، برگزاری دوره های دانش افزایی و ارتقاء در بخش بانوان، ساماندهی مربیان در رشته های مختلف در بخش بانوان از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه هریک از نواب رئیس بانوان به مسائل و مشکلات حوزه بانوان شهرستان خود پرداخته و انتقادات و پیشنهادات خود را در این جلسه بیان نمودند .

نویسنده: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • ۵۵۰ هزارهکتار اراضی زراعی آذربایجان غربی دارای سند تک برگ شده اند
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل