Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@13:28:39 GMT

سرانه ورزشی بانوان در خرم آباد کم است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۱۱۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،فرید بهرامی امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش لرستان اظهار کرد:سالن ورزشی حضرت معصومه(س) تنها سالن اختصاصی بانوان خرم‌آبادی در شمال شهر است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2 هزار دانش‌آموز در این سالن ورزشی فعالیت دارند و لزومی ندارد به کانون فرهنگی تربیتی ادب الحاق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تربیتی آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه با انجام این مهم سهم بانوان از فضاهای ورزشی کاهش می‌یابد، افزود: هنرستان تربیت بدنی دختران ناحیه یک خرم‌آباد نیز تنها هنرستان تربیت بدنی بوده و با این وجود سرانه ورزشی بانوان در شهرستان کم است و گاهی در برگزاری مسابقات دچار مشکل می‌شویم.

بهرامی الحاق سالن ورزشی به کانون فرهنگی را امری نادرست خواند و افزود: چنانچه بتوان فضای دیگری برای الحاق به کانون ادب درنظر گرفت، بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدورت آب شرب خرم‌آباد/ آب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شد

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان از افزایش کدورت آب شرب خرم‌آباد و وصل آب روستاهای سیل‌زده این استان خبر داد. - اخبار استانها -

یاسر اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اعلام آخرین وضعیت آب شرب روستاهای سیل‌زدۀ لرستان، گفت: قطعی ناشی از شکستگی شبکۀ آب شهری و روستایی طبق گزارش‌های دریافتی امور آب گزارش نشده‌است.

او اضافه کرد: شبکه‌های آب روستاهای پلدختر و معمولان در روز گذشته دچار مشکل شد که آب این روستاها هم‌اکنون وصل است و شبکۀ آب لرستان پایدار است.

سیل آب شرب 3روستا در پلدختر را قطع کرد

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان با بیان اینکه چشمه‌ها یکی از منابع اصلی تأمین آب شرب خرم‌آباد است، تأکید کرد: کدورت آب شرب این شهر همه‌ ساله به‌علت بارندگی‌ها مداوم رخ می‌دهد و این کدورت با بارندگی‌های اخیر افزایش پیدا کرده‌است.

اکبریان یادآور شد: در بیشتر مناطقی که سال‌های متوالی شاهد کدورت آب بودیم هیچ‌گونه مشکلی با اقدامات مهندسی و فنی همکاران امور و معاونت مهندسی شرکت آب‌وفاضلاب مشاهده نشده‌است.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان خاطرنشان کرد: کدورت آب شرب بخشی از مناطق شهر خرم‌آباد به‌دلیل عدم دریافت مجوزهای لازم به‌طور کامل برطرف نشده‌است و در حال تلاش برای رفع این مشکل هستیم.

انتهای پیام/645/

دیگر خبرها

  • سفر به فرهنگ و آئین‌های سنتی مردمان لر
  • اسکان ۸ هزار زائر در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • کدورت آب شرب خرم‌آباد/ آب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شد
  • جان باختن دهیار روستای بن‌انبانی بر اثر سقوط از بالای سالن ورزشی / جزییات
  • راه‌آهن دورود_خرم‌آباد ظرف یک‌سال ۱۲ درصد پیشرفت داشت