Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: مسئولان دانشکده با همکاری حراست دانشگاه دقایقی پیش با شکستن قفل دفتر بسیج دانشجویی این دانشکده آن را تخلیه و تصرف کردند.

خبرگزاری فارس: مسئولان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با همکاری حراست دانشگاه دقایقی پیش با شکستن قفل دفتر بسیج دانشجویی این دانشکده آن را تخلیه و تصرف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمدمهدی بنی‌رضی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: ساعاتی پیش حراست دانشکده هیچکدام از اعضای بسیج دانشجویی را به داخل دانشکده راه ندادند و آن‌هایی که داخل بودند را هم از دانشکده خارج کردند و در این حین اقدام به تصرف دفتر بسیج خواهران کردند.

وی افزود: متاسفانه حراست دانشگاه به طرز وحشتناکی به سمت دفتر بسیج هجوم برده و اموال و اسناد بسیج دانشجویی را بیرون ریختند.

بنی‌رضی تاکید کرد: مسئولان دانشگاه بدون اینکه با کسی هماهنگ کنند اقدام به تخلیه و تصرف دفتر ما کردند، الان هم با توجه به اینکه حراست دانشگاه اجازه ورود به ما نمی‌داد به دانشکده وارد شدیم، ولی با دفتر خالی شده‌ای روبرو شدیم که قفل جدیدی روی آن زده‌اند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: آقای نیلی رئیس دانشگاه تهران باید به خاطر سوءمدریتش که حواشی زیادی ایجاد کرده پاسخگو باشد. این‌ها سعی دارند فضای دانشکده را از تشکل‌های انقلابی خالی کنند و این بسیار عجیب است.

به گزارش فارس، بنابر اعلام برخی دانشجویان تعدادی از دانشجویان بسیج هم اکنون با تجمع در دانشکده حقوق دانشگاه تهران منتظر پاسخ مسئولان دانشگاه هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تصرف دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی

 محمدباقر خادم عرفان اظهار کرد: امیدواریم زمینه پذیرش دانشجویان داخلی و بین المللی در رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی کردستان انجام و محقق شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: در سال ۱۴۰۲ هشت رشته در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی ارشد و دکترا تخصصی پی اچ دی و همچنین دکترای تخصصی بالینی در بخش رزیدنتی به رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه شدند.

وی بیان کرد: از افتخارات دانشگاه این است که در رده بندی‌های بین المللی از جمله تایمز دارای شرایط بسیار خوبی است و در سال‌های گذشته نیز شرایط خوبی داشتیم و تداوم این جریان را اکنون نیز شاهد هستیم.

خادم عرفان ادامه داد: یکی از برنامه‌های دانشگاه به تبع سیاست گذاری‌های کلی، افزایش تعداد دانشجویان بین المللی و گسترش ارتباطات بین المللی است که جایگاه دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به خوبی ارتقا خواهد داد.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از سه هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۲۳۰ دانشجوی خارجی در پنج دانشکده دانشگاه علوم پزشکی کردستان مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • سران عربی با سکوتشان شریک جنایات رخ داده در فلسطین هستند
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم