Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-01@02:22:01 GMT

بازیگران سریال مهرآباد +ساعت پخش و تکرار

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۱۵۴۴

بازیگران سریال مهرآباد +ساعت پخش و تکرار

مهرآباد نام سریالی کمدی اجتماعی است که سید فرید سجادی حسینی آن را کارگردانی کرده است. این سریال قرار بود با نام طهران‌نو ساخته شود که پس از شروع کار نام آن به مهرآباد تغییر کرد. تهیه‌کنندگی این کار نیز بر عهده علی تقی‌پور بوده است. تصویربرداری این سریال از آذر ماه ۱۳۹۰ آغاز شد و در خرداد ۱۳۹۱ به پایان مرحله تصویربرداری رسید و در اردیبهشت ۱۳۹۲ از شبکه تهران پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلاصه داستان

سریال مهرآباد روایتگر زندگی کیا مقدم است که پس از ۱۲ سال دوری از وطن و شکست در زندگی زناشویی برای پیگیری کارهای شخصی به کشور باز می‌گردد ولی در همان بدو ورود با اتفاقی روبه‌رو می‌شود که زندگی خودش و بسیاری را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

ساعت پخش و تکرار

مجموعه تلویزیونی «مهرآباد» از روز (سه‌شنبه ۱۶ مرداد)، هر روز ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و رأس ساعت‌های ۲:۰۰ بامداد و ۱۰:۰۰ روز بعد تکرار خواهد شد.

بازیگران سریال مهرآبادمهران احمدیهومن سیدیعلی سرابی در نقش کیابهروز شعیبیشقایق دهقانندا مقصودی در نقش تارالیندا کیانیسمیرا ذکاییبیژن افشارمسعود میرطاهریبهناز جعفریآتنه فقیه نصیریپوراندخت مهیمنگلاره عباسیسوگل طهماسبیالهام کردابهاره ریاحیعباس شجاعاشکان خطیبی

بهاره ریاحی

ندا مقصودی

مهران احمدی ـ گلاره عباسی

گلاره عباسی _ علی سرابی

سمیرا ذکایی

منبع: ساتین

کلیدواژه: فیلم و سریال آی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، در منطقه رباط کریم شهرک پرجمعیتی به نام والفجر وجود دارد که اکثر ساکنان آن را نیروهای زحمت کش ارتشی تشکیل می دهند اما متاسفانه این نیروها با کم توجهی مسئولین مواجه و دچار قطعی آب مکرر لوله کشی هستند و خواستار توجه مسئولین به این موضوع . 

پیام شهروند خبرنگار ما

قطعی آب ۳ بار در روز شده و زندگی همه ساکنین رو مختل کرده است . به این ترتیب از ساعت ۱۰شب تا ۴صبح قطع  ، ازساعت ۶صبح تا ۱۱ ظهر قطع ، از ساعت ۱۲ عصر تا ۱۹قطع.واقعا با این تایم طولانی همه دارن اذیت میشن،گرما شدیده نیاز به کولر داریم ،شستشو،استحمام،پخت و پز،نوزاد داریم، بچه مدرسه ای داریم همه نیازمند آب هست .هیچکدوم از مسئولین هم کاری برای رفع این مشکل نکردن و فقط پیام میذارن صبوری کنید،قناعت کنید .این انصاف نیست اینجا منطقه نظامیه،هیچ امکانات رفاهی که نداره آب که ضروری ترین چیز زندگی هم هست قطع می‌کنند .چطور میشه اینجا زندگی کرد؟؟؟از پارسال تا امسال نتونستن واقعا این مشکل و رفع کنن پارسال از تیر شروع شد قطعی اب امسال از اردیبهشت زنو بچه مردم چ گناهی کردن بدون اب مگه میشه زندگی کرد در طول روز فقط ۵ ۶ ساعت اب داریم اونم تیکه تیکه قطع میکنن
همسران و پدران ارتشی ما سالها تو منطقه لب مرز بودن زحمت میکشن این حقشون نیست امکاناتشان اینطور باشه.پس کی میخواد رسیدگی بشه ؟؟؟؟چرا پشت گوش میندازن اینجا بالای ۹ هزار نفر ساکنن لطفا ب فکر مردم باشید رسیدگی کنید

دیگر خبرها

  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • بازیگران سریال تورم
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!