Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا گلدوزیان ظهر یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: وسایل جدیدی ورزشی  وارد کشور شده است که اگر کار کردن درست با آنها آموزش داده نشود اتفاقات و صدمات جبران ناپذیری را به ورزشکاران وارد می کند.

وی افزود:تجهیزات پزشکی هیئت پزشکی خراسان رضوی از فدراسیون بیشتر است و حدود۷ میلیارد قیمت این تجهیزات است و تنها هیئتی هستیم که به ملی‌پوشان و بازیکنان لیگ‌های برتر خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیئت پزشکی و ورزشی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال تاکنون دو ورزشکار در رشته فوتبال را مورد آزمایش قرار دادیم هیئت تنها وظیفه گرفتن آزمایش را به عهده دارد ونتیجه آن به ورزشکار و فدراسیون مربوطه اعلام می‌شود تا پیگیری های لازم صورت گیرد. 

گلدوزان در ادامه به بیمه مسئولیت ورزشی اشاره کرد و گفت: این قانون شامل حال ورزشگاه ها ومجموعه های ورزشی می‌شود که باید تمام کارکنان، تماشاگران یا افرادی که به نوعی در این زمینه فعالیت می‌کنند از این بیمه بهره مند شود چرا که در صورت بروز هرگونه اتفاقی مدیران ومسئولان باید پاسخگو و برای آنها گاهی مجازات کیفری در نظر گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: مشاوران حقوقی در هیئت حضور دارند که در خصوص قوانین و مقررات به مدیران مجموعه های ورزشی مشاوره ارائه دهند اگر مجموعه ای تخلف کند یا بیمه مسئولیت مدنی و ورزشی نداشته باشد منجر به جریمه و گاهی تعطیلی و ابطال مجوز فعالیت آن می‌شود.

کد خبر 4372845

منبع: مهر

کلیدواژه: پزشکی ورزشی خراسان رضوی وزارت ورزش و جوانان روز خبرنگار خبرگزاری مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف احتکار مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده است و مسئولیتی ندارد. - اخبار ورزشی -

 مهدی افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره  برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ایشان (خطیر) طبق مصوبه هیئت مدیره باشگاه از مدیرعاملی برکنار شده و دیگر سمتی ندارند.

وی در مورد اینکه علی خطیر، مدیرعامل استقلال گفته ابلاغیه‌ای برای برکناری او داده نشده است، تصریح کرد: وقتی می‌گوییم برکنار شده، یعنی مصوبه شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با علت جدایی خطیر گفت: درباره علت آن در روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.

واکنش خطیر به برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند