Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@11:35:23 GMT

برخورد با اخلالگران و مُحتکران در دستور کار پليس

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۱۶۷۶

برخورد با اخلالگران و مُحتکران در دستور کار پليس

به گزارش ایکنا از لرستان، اسکندر مؤمنی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور امروز یک‌شنبه، 21 مرداد در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد در رابطه با شرایط اقتصادی کشور، گفت: نیروی انتظامی از دی‌ماه سال گذشته با درخواست دولت و هماهنگی‌هایی که صورت گرفت، به میدان آمد و هر آن‌چه در توان داشته از کنترل بازار گرفته تا کمک به دولت پای‌کار آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برخورد با قاچاقچیان عمده در دستور کار بود که چند قاچاقچی، باند و افرادی که اخلال در نظام اقتصادی می‌کردند دستگیر شدند و افرادی که نقش مؤثر در این اخلال داشتند تحویل دستگاه قضایی شدند. اکنون نیز این مسئله در حال پیگیری است که از سوی دستگاه قضایی مرحله به مرحله اعلام می‌شود
مؤمنی در رابطه با برخورد با محتکران اضافه کرد: مردم مطمئن باشند هر کسی که اخلال کرده یا ارز دولتی گرفته و یا کالا وارد نکرده یا وارد کرده در انبارها نگه داشته، حتماً رسیدگی و پیگیری می‌شود.
وی  گفت: برنامه سفر به لرستان به‌منظور بازرسی و نظارت برنامه‌های نیروی انتظامی از استان‌هاست و امروز مرحله نهایی آن بازرسی از فرماندهی انتظامی لرستان است که خوشبختانه این نیرو نسبت به بازدید دوره قبل ارتقا‌ء و روند رو به رشدی داشته و عملکرد آن خوب است.
مومني افزود: نیروی انتظامی لرستان خوشبختانه با توجه به همه شرایط موجود در بحث جرائم و سرقت کاهش  22درصدی داشته و در مقابل کشفیات آن یازده درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان اجتماعی پلیس انتظامی مومنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید علینقیان پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به ۲ دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر هر ۲خودرو را متوقف می‌کنند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداخته که در این عملیات تعداد ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاجاق که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر ۲ متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097147

دیگر خبرها

  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد