Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف شهاب تهران رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر دو به سود پرسپولیس به پایان رسید. آفتاب‌‌نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس امروز( یکشنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ در دیداری دوستانه به مصاف شهاب تهران رفت. در این بازی که در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد، رادوشوویچ، شایان مصلح، احمد بهاروند، احسان حسینی، سعید حسین پور، سعید کریمی، حمیدرضا طاهرخانی، آدام همتی، مهدی شریفی، احسان علوان زاده و گادوین منشا در ترکیب اولیه پرسپولیس به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان جوان برانکو که این فصل از شانس خوبی برای حضور در ترکیب پرسپولیس برخوردارند در نیمه اول بازی نسبتا خوبی انجام دادند و به جز دقایق اولیه بازی در دیگر صحنه ها مسلط نشان دادند. نیمه اول این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید. برای پرسپولیس، گادوین منشا از روی نقطه پنالتی و سعید کریمی با ضربه سر گلزنی کردند.
در نیمه اول بر خلاف روز گذشته، تماشاگران پرسپولیس روز آرامی را پشت سر گذاشتند اما در استراحت بین دو نیمه و زمانی که بازیکنان اصلی پرسپولیس در زمین در حال گرم کردن بودند، هواداران تک تک بازیکنان پرسپولیس را مورد تشویق قرار دادند. سرمربی پرسپولیس هم چند بار در حین بازی مورد تشویق قرار گرفت و به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.
در نیمه دوم ترکیب پرسپولیس کاملا عوض شد و علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، بشار رسن، امید عالیشاه و علی علیپور به زمین رفتند.
در این نیمه پرسپولیس مطابق انتظار فشار بیشتری ایجاد کرد اما این تیم شهاب بود که با استفاده از ناهماهنگی خط دفاع و دروازه بان پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شد و توانست گل دوم را به ثمر برساند. بعد از این گل سرخپوشان حملات بیشتری روی دروازه حریف ایجاد کردند تا سرانجام در دقایق پایانی با ضربه سر سیامک نعمتی گل سوم را به ثمر رساندند. این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود پرسپولیس به پایان رسید.
به گزارش ایسنا، هواداران پرسپولیس با سر دادن شعار " کمیته استیناف، سوپر جام، سوپرجام” به نوعی برای استقلالی ها کری خواندند و خواستار برگزاری بازی سوپرجام شدند. کد خبر: ۵۳۹۵۳۵ تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس شهاب تهران هواداران پرسپولیس سوپرجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نساجی بعد از سال‌ها توانست به لیگ برتر صعود کند و به انتظار هواداران متعصف خود پایان دهد. آنها در مسیر جاه‌طلبی خود با قهرمانی در جام حذفی برای اولین‌بار در تاریخ در لیگ قهرمانان هم حاضر شدند.

اما در این فصل اوضاع متفاوتی را دنبال می‌کنند؛ نساجی در پایین جدول و یکی از گزینه‌های سقوط محسوب می‌شود و طی پنج دیدار باقی‌مانده نیز چالش سختی برابر تیم‌های مطرح برای رسیدن به امتیازات بقا پیش رو خواهد داشت. یکی از این دیدارها که تنها ساعاتی به آن باقی مانده است، جدال با پرسپولیس تحت رهبری اوسمار ویرا است. تیمی که در این فصل شانه به شانه استقلال در کورس قهرمانی بوده و نمی‌خواهد این رقابت را به حریف واگذار کند.

با این حال هواداران متعصب نساجی چشم به معجزه و اتفاق ویژه‌ای دارند که حضورشان در فصل آتی لیگ برتر را تمدید کند و برای این اتفاق لحظه شماری کرده و نگرانی بزرگی را دنبال می‌کنند.

دیدار نساجی و پرسپولیس در فصل کاری مازندران از حیث کشاورزی دنبال می‌شود اما این مسئله نیز مانع از این نشده تا هواداران این تیم پیگیر شرایط تیم محبوب خود نباشند. یکی از تصاویر جذاب امروز به این عکس اختصاص دارد؛ جایی که یک کشاورز قائمشهری خوش ذوق در فصل شالیکاری، این طرح را با نشای برنج به نام نساجی کرده است.

????عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • میلان - جنوا؛ ترکیب رسمی
  • عزیزترین مهمان پرسپولیس در طول فصل
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • ژیرونا - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی