Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با فعالیت اردوهای جهادی طرح هجرت در مدارس ارومیه فرمانده سپاه ارومیه به همراه مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش از مدارسی که طرح هجرت در آنها اجرا می شود بازدید کرد.

سرهنگ کریم علی نژاد در حاشیه بازدید از طرح های سازندگی هجرت، اظهار داشت: ناحیه مقاومت سپاه ارومیه امسال با مشارکت نواحی آموزش و پرورش 1 و 2 ارومیه و  منطقه انزل و نوشین شهر تعداد 1130 نفر دانش آموز را سازماندهی کرده و مدارسی را که از طرف آموزش و پرورش مشخص شده توسط دانش آموزان طرح هجرت و با کمک استاد کاران نسبت به ترمیم و رنگ آمیزی مدارس اقدام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار این اقدامات، روحانیونی که در کنار اکیپ های مختلف دانش آموزی هستند نسبت به ارتقاء معنویت و تقویت ایمان و اعتقادات دانش آموزان بسیجی اقدام می کنند.

فرمانده سپاه ارومیه با اشاره به اهداف این طرح اظهار داشت: طرح هجرت راه و رسم زندگی کردن، زندگی در کنار همدیگر و یاد گرفتن کار و تلاش را برای دانش آموزان می آموزد و دانش آموزان عزیز از این طرح استقبال خوبی دارند و بستر برای حضور دانش آموزان عزیزی که علاقه مند نسبت به کار آفرینی و نسبت به کمک به هم نوعان خود هستند در مدارس مختلف ایجاد شده و هدف از اجرای این اردوی جهادی ایجاد نشاط و ارتقاء توانمندی در بین دانش آموزان است.

وی با اشاره به همکاری مدیران مدارس در این طرح گفت: مدیران مدارس در این طرح همکاری خوبی دارند که صمیمانه از تلاش های مدیران نواحی یک و دو آموزش و پرورش و بسیج سازندگی و دانش آموزان که در طرح هجرت شرکت کرده و در بهسازی مدارس خودشان تلاش می کنند تقدیر و تشکر می کنیم.

 سرهنگ علی نژاد با اشاره به اهداف بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی در محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارد و در هدایت جامعه به سمت اقتصاد مقاومتی فعالیت های زیادی دارد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان