Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@06:59:45 GMT

کمبود دو ساعته سوخت در مناطق زلزله زده

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۱۹۶۸

کمبود دو ساعته سوخت در مناطق زلزله زده

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  مرادحاصل مرادی رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه  گفت: در بحث عرضه فرآورده‌های نفتی در مناطق زلزله‌زده تاکنون مشکلی نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه بنزین به اندازه کافی برای تامین داریم، افزود: مصرف سوخت در این مناطق افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی در برخی جایگاه‌ها داشته‌ایم و البته این احتمال هست که سوخت‌رسانی با تاخیر صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محبت‌جمالی‌نیا فرماندار سرپل‌ذهاب  گفت تنها یکی دو ساعت ۲ جایگاه سوخت در سرپل‌ذهاب با کمبود سوخت مواجه شدند اما در حال حاضر در زمینه تامین سوخت مشکلی نداریم.

فرماندار سرپل‌ذهاب بیان داشت: سوخت در شهرستان موجود نیست و شرکت پخش با برنامه و تمهیداتش سوخت شهرستان‌ها را تامین می‌کند تعلل در حوزه آنهاست و باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ز

 

 در زمینه تامین سوخت  مناطق زلزله زده مشکلی نیست 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی زلزله کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صدا‌های شدید در سرپل ذهاب بود

از ساعاتی پیش برخی ساکنان شهرستان سرپل ذهاب گزارش‌هایی مبنی بر شنیدن صدای انفجار را اعلام کرده بودند که در نهایت استانداری کرمانشاه علت و منشأ این صدا‌ها را مانور پدافندی اعلام کرد.

علی شعبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت: شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صدا‌های شدید در سرپل ذهاب بود
  • ببینید | علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صداهای شدید در سرپل ذهاب بود
  • شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟
  • شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب /علت چه بود؟
  • شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • زلزله سرپل ذهاب را لرزاند
  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند