Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@08:19:20 GMT

مخابرات هشدار داد!

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۲۲۰۲

مخابرات هشدار داد!

مخابرات منطقه تهران در خصوص سوء استفاده مالی کلاهبرداران با ارسال پیامکهای جعلی به مشترکان هشدار داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مخابرات منطقه تهران نسبت به ارسال پیامک های جعلی از سوی افراد سودجو در خصوص برنده شدن، اهداء جوایز و یا مراجعه شهروندان به دستگاه عابر بانک هشدار داد.

مخابرات منطقه تهران اعلام کرد: بارها پیش آمده است که کلاهبرداران و سودجویان از طریق تماس تلفنی یا پیامک به بهانه خوش حسابی و پرداخت به موقع قبوض یا برنده شدن و ارائه جوایز نقدی و غیرنقدی و یا درخواست مراجعه به دستگاههای عابر بانک، اقدام به سوءاستفاده مالی از شهروندان کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس مخابرات منطقه تهران از مشتریان و شهروندان درخواست می کند به منظور اطمینان از هرگونه اطلاع رسانی در این خصوص و قبل از هرگونه اقدام با شماره ۲۰۲۱ - واحد ارتباط مردمی مخابرات، تماس بگیرند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مخابرات پیامک عابر بانک پیامک مخابرات کلاهبرداری پیامک جعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی