Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید جای نگرانی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران وجود ندارد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، محمود اسلامیان درباره وضعیت تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: استاد دانشگاهی داشتیم که می‌گفت ۹۰ درصد موفقیت یک مدیر موفق، انتخاب‌های خوب است. این موضوع در همه موارد اجرایی به شکل دقیق مصداق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه چنین روندی را به عینه در فوتبال ایران دیدیم. سه، چهار سال پیش افرادی مصمم بودند تا کی‌روش در جام جهانی سرمربی تیم ملی نشود اما خوشبختانه با حمایت صورت گرفته، او در ایران ماند و نتایج این موضوع را در میدان روسیه به عینه دیدیم.
او افزود: تیم ملی فوتبال با اقتدار به جام جهانی صعود کرد و در این مسابقات هم افتخار آفرید. به دنبال آن، پیام‌های مقام معظم رهبری باعث افتخار و مباهات جامعه فوتبال شد. فوتبال به عنوان یک الگو برای حل مشکلات اقتصادی مورد بحث قرار گرفت و در نهایت دل مردم عزیزمان در آن مقطع زمانی شاد شد. لذا این نشان می‌دهد که اعتقاد فدراسیون فوتبال و اعتماد به کارلوس کی‌روش درست بود.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: از همان ترکیه که آن مشکل برای ریاست محترم فدراسیون فوتبال به وجود آمد، کلیات بحث مربوط به سرمربی تیم ملی مورد توافق صورت گرفت. کی‌روش خواسته‌هایی دارد که این خواسته‌ها به صورت کلی مربوط به تیم ملی و فوتبال ایران است. او خواسته شخصی نداشته است و عمدتا موارد مورد بحث او به تیم ملی برمی‌گردد. در همین حال، هنوز خیلی از رقبای ما مراحل اولیه را برای انتخاب سرمربی خود را طی نکرده‌اند و تاکید می‌کنم هیچ جای نگرانی درباره تیم ملی وجود ندارد. موضوع مربوطه هم به زودی به جمع بندی نهایی می‌رسد  و تیم ملی طبق برنامه تنظیمی با اقتدار راهی جام ملت‌های آسیا می‌شود.
او اضافه کرد: در راه موفقیت تیم ملی، فدراسیون همه تلاشش را کرده و پس از جام جهانی مذاکرات متعددی میان رییس فدراسیون فوتبال و آقای کی روش صورت گرفت. جزییات مربوطه هم طی هفته‌های گذشته مورد بحث قرار گرفته است و در این باره اطلاع رسانی لازم صورت می‌پذیرفت. برچسب ها: فدراسیون فوتبال ، اسلامیان ، تیم ملی فوتبال ایران

منبع: خرداد

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اسلامیان تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی

آفتاب‌‌نیوز :

سرخپوشان پایتخت در حالی پای به هفته بیست و چهارم خواهند گذاشت که دیدار با صنعت نفت از اهمیت بسیار زیادی برای شاگردان اوسمار برخوردار است و آن‌ها در صورت غلبه بر حریف آبادانی فرصت تکیه بر صدر جدول را هم خواهند داشت.

با این حال صدرنشینی پرسپولیس به متغیر دیگری هم نیاز دارد و آن هم توقف تیم فوتبال استقلال است. البته حالا حتی در صورت تساوی استقلال هم پرسپولیس با یک پیروزی امتیازات خود را از رقیب سنتی بیشتر خواهد کرد و بدون توجه به تفاضل گل در مسیر صدرنشینی قرار می‌گیرد.

نکته جالب این است که با وجود از دست رفتن امتیازات مختلف از جمله سه امتیاز بازی حساس با اراک، پرسپولیس همچنان شانس این را دارد که در صورت برد در تمام بازی‌ها، به حدنصاب ۷۰ امتیازی برسد.

بهترین قهرمان فوتبال ایران تیم استقلال است که در لیگ بیست و یکم همراه با فرهاد مجیدی ۶۸ امتیاز به دست آورد. این تیم در هفته پایانی فرصت خوبی داشت تا با شکست حریفش به اولین قهرمان هفتاد امتیازی فوتبال ایران تبدیل شود. همچنین پرسپولیس همراه با برانکو و یحیی گل‌محمدی به رکورد ۶۷ و ۶۶ امتیاز در پایان فصل رسیده بود.

این در حالی است که استقلال هم در صورت پیروزی مقابل تمام حریفان به رکورد ۷۱ امتیاز خواهد رسید و شاید این رالی جذاب بین اوسمار و نکونام باشد تا بتوانند خود را به عنوان بهترین قهرمان و البته نایب قهرمان فوتبال ایران مطرح کنند؛ آیا آن‌ها می‌توانند به این رکورد برسند؟

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اردن مصمم است آسمان کشورش مورد سوء استفاده رژیم صهیونیستی قرار نگیرد
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • آغاز برداشت دانه‌های طلایی گندم در شادگان
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی