Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@13:24:54 GMT

آرسنال 0 – 2 سیتی؛ امری هم حریف پپ نشد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۲۸۶۱

آرسنال 0 – 2 سیتی؛ امری هم حریف پپ نشد

منچسترسیتی موفق شد در اولین هفته لیگ برتر با 2 گل آرسنال را مغلوب کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم اونای امری حرف خاصی در جریان بازی برابر منچسترسیتی نداشت و شاگردان گواردیولا در روزی که موقعیت های فراوانی را از دست دادند با 2 گل در خانه آرسنال به برتری رسیدند.

اولین فرصت بازی در دقیقه 10 برای سیتی و روی همکاری استرلینگ و آگوئرو ایجاد شد اما ضربه مهاجم انگلیسی راهی به دروازه آرسنال نیافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما 4 دقیقه بعد حملات سیتیزن ها به نتیجه رسید و استرلینگ موفق شد با یک حرکت دیدنی و عرضی و گذر از سد مدافعان آرسنال، با یک ضربه دقیق سیتیزن ها را پیش اندازد.

 

 

بعد از دریافت گل، آرسنال به قصد جبران به سمت دروازه سیتی حمله ور شد و در دقیقه 21 می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه بیرین توسط ادرسون دفع شد.

در دقیقه 23 پتر چک نزدیک بود با یک پاس اشتباه دروازه تیم خودی را باز کند اما پاس زمینی او با حداقل اختلاف ممکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد سیتی تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت اما پتر چک در 2 صحنه موفق به دور کردن ایستگاهی محرز و در ریباند ضربه لاگورته شد.

در لحظات پایانی نیمه اول ریاض محرز فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با برتری 0-1 سیتیزن ها به اتمام برسد.

اولین فرصت جدی نیمه دوم در دقیقه 55 نصیب لاکازت شد اما والی او روی پاس میخیتاریان با اختلاف کمی از کنار دروازه ادرسون به بیرون رفت.

در دقیقه 63 آگوئرو در یک موقعیت تک به تک بهترین بخت را برای زدن گل دوم داشت اما پتر چک با یک عکس العمل تماشایی دروازه تیمش را نجات داد.

 

 

 

اما در دقیقه 65 سیتی به گل دوم دست یافت. روی پاس به عقب مندی، برناردو سیلوا موفق شد با یک ضربه تماشایی دروازه آرسنال را باز کرده و اختلاف را 2 برابر کند.

در ادامه جریان بازی آرام شد و موقعیت خاصی روی دروازه هیچیک از 2 تیم ایجاد نشد تا سیتیزن ها در نهایت با همان 2 گل آرسنال را مغلوب کنند.

 

منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سیتی به فینال با عبور از چلسی

تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری مقابل چلسی راهی فینال جام حذفی انگلیس شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های منچسترسیتی و چلسی در چارچوب مرحله نیمه نهایی اف‌ای کاپ انگلیس (جام حذفی) از ساعت ۱۹:۴۵ شنبه شب در ورزشگاه ومبلی با قضاوت مایکل اولیور برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

بازی با فرم بهتر منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی آغاز شد و حتی فیل فودن می‌توانست در دقیقه ۱۴ گل نخست تیمش را به ثمر برساند که هافبک انگلیسی بعد از عبور از پتروویچ نتوانست دروازه خالی چلسی را باز کند و ضربه او توسط کوکوریا برگشت داده شد.

این‌بار نوبت جکسون بود که نتوانست دروازه خالی سیتی را در دقیقه ۲۹ باز کند. او پس از عبور از اورتگا با یک پاس بسیار بد بهترین موقعیت چلسی را به راحتی از دست داد. در دقیقه ۴۹ جکسون ۲ موقعیت بسیار خوب در محوطه جریمه سیتی را از دست داد، ضربات این بازیکن توسط اورتگا مهار شد.

سرانجام منچسترسیتی موفق شد در دقیقه ۸۴ گل اول را به ثمر برساند، پاس در عرض کوین دی بروینه روی تیر دوم به برناردو سیلوا رسید و این هافبک پرتغالی موفق شد دروازه چلسی را باز کند تا به نحوی اشتباه چند روز گذشته خود در ضربات پنالتی مقابل رئال مادرید را جبران کند و با تک گل او سیتیزن‌ها راهی فینال شدند.

سیتیزن‌ها باید منتظر برنده دیدار کاونتری و منچستریونایتد باشند تا در فینال این رقابت‌ها مقابل یکی از این تیم‌ها قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد
  • ولوز ۰-۲ آرسنال: پیروزی باارزش بعد از هفته کابوس‌وار
  • صعود سخت سیتی به فینال با عبور از چلسی
  • یونیون 1-5 بایرن‌: توخل نایب قهرمانی را از دست نمی‌دهد