Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مجری تلویزیون از موسسه خیریه‌ای که به اشتباه آن را در ماجرای «متین»، سودجو نامیده بود، عذرخواهی کرد.

در بحبوحه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود که تصویر یکی از کودکان کار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد؛ کودکی که نام علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی ایران را با یک کاغذ به پشت پیراهنش سنجاق کرده بود.

این تصویر به دست آقای گل لیگ هلند رسید و او با انتشار تصویر زیر در اینستاگرامش از مردم خواست تا در صورت آشنایی، او را به این کودک برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طولی نکشید تا اینکه صاحب عکس پیدا شد، «متین دشتبانی» کودک که در کوره‌‌های آجرپزی خاوران زندگی می‌کرد.

پس از بازگشت تیم ملی از روسیه، بازیکن کنونی برایتون انگلیس به میان بچه‌های منطقه جنوب‌شرق تهران رفت و با آن‌ها فوتبال بازی کرد و حتی پیراهنش و یک توپ فوتبال را با امضای خودش به متین هدیه داد.

بعد از این حادثه، برخی از خیریه‌های مختلف هم پای کار آمدند و با اعلام شماره حساب از مردم خواستند تا برای کمک متین و دوستانش پول جمع‌آوری کنند. شبکه‌های اجتماعی هم پر شد از عکس‌های این دیدار خیرخواهانه و تعریف و تمجید از مرد با اخلاق فوتبال ایران.

اما این پایان ماجرا نبود چرا که پیگیری‌های یکی از روزنامه کشور از خانواده وی نشان داد که بسیاری از این خیریه‌ها کمکی به «متین و خانواده‌اش» نکردند و تنها همان خیریه‌ای که پیش از معروف شدن متین به آن‌ها کمک می‌کرده هوایشان را دارد.

مجری یکی از برنامه‌های تلویزیون هم به این موضوع پرداخت اما هنگام توضیحاتش به اشتباه تمام خیریه‌هایی که درماجرای متین پای کار آمده بودند را سودجو اعلام کرد؛ اشتباهی که باعث ناراحتی یکی از موسسات خیریه‌ای شد که پیش از معروف شدن متین به آن‌ها کمک می‌کرد.

خانم دانه‌کار، مسئول این خیریه جهادی در همین رابطه گفت: ما وقتی تیم ملی ایران در جام‌جهانی حضور داشت، می‌دیدیم که بچه‌ها با اسامی بازیکنان تیم ملی همدیگر را صدا و حتی بازی خودشان را گزارش می‌کنند، به همین خاطر از آن‌ها خواستیم تا نام بازیکنان مورد علاقه‌شان را پشت لباسشان بنویسند و ما آن‌ها را به لباسشان سنجاق کنیم.

وی اضافه کرد: عکاس موسسه هم که در آن‌جا حضور داشت از بچه‌ها عکس گرفت و در صفحه شخصی اش منتشر کرد. همین اتفاق باعث دست به دست شدن عکس متین شد و آقای جهانبخش هم برای دیدن بچه‌ها به میان آن‌ها آمدند.

پس از روشن شدن ابعاد بیشتر ماجرا، محمدرضا یزدان‌پرست، مجری شبکه ۲ که به اشتباهش پی برد با شجاعت روی آنتن زنده قرار گرفت و از این موسسه عذرخواهی کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خواستگاری جنجالی دختر جوان از بازیگر معروف در خیابان + عکس

پدر بی حیا عامل برآمدگی شکم دخترش بود!

دست‌های پشت‌پرده افزایش نرخ دلار رو شد / رییس پلیس آگاهی عنوان کرد

رجزخوانی ناشیانه تتلو ! + تصویر

قتل وحشیانه جمشید قهرمان رزمی کار توسط بادیگاردهای عشرتکده+ فیلم 16+

سولماز را می شناسید؟ / او در خیابان های تهران آدرس غلط می داد ! + عکس چهره باز

فوری / ابراهیم چوپان، در ترکیه کشته شد + عکس

احمد زیر درخت سیب جنی شد و اصغر را کشت / گفتگو با شاهد ماجرا+عکس

مسعود به خاطر یک دختر در خیابان پیروزی تهران آتش به پا کرد +عکس

راز وجود اسپرم مردانه در معده دانش آموزان یک مدرسه

پیشنهاد شرم آور مرد 70 ساله و پولدار تهرانی به دختر 22 ساله سرایدار + عکس

سهیل زن دوستش را در 20 روز مال خود کرد !

حمله وحشیانه با چوب به نمازگزاران در مسجد + فیلم

سرنوشت یک جوان که عاشق دختر همسایه بود و شاهد قتل در باغ

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جام جهانی روزنامه تلویزیون اخبار حوادث تلویزیون رسوایی یک اشتباه تصاویر مجری عکس فیلم زن ایران طلاق حکم عجیب حوادث سرقت مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!

تغییر چهره «ترانه مهاجر» سریال لیسانسه‌ها بعد ۸ سال مورد توجه قرار گرفت. متین ستوده سال ۹۵ نقش ترانه مهاجر را در سریال لیسانسه‌ها بازی کرد. او اکنون نزدیک به چهل سال سن دارد. 

متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. وی تا کنون در سریال‌های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است.

متین ستوده ۱۱ خردادماه سال ۱۴۰۰ در سن ۳۶ سالگی با علی زندی ازدواج کرد. علی زندی سابقه‌ی بازیگری داشته و اکنون صاحب رستوران «طهران پاریس» است.

در ادامه تصاویری از تغییر چهره او بعد سریال لیسانسه‌ها را ببینید:

tags # متین ستوده ، بازیگر سینما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تیم‌داری در طرشت به روش کدخدامنشی
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • تغییر چهره متین ستوده بازیگر لیسانسه‌ها بعد از ۸ سال
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند