Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:34:11 GMT

اخذ مجوز احداث راه‌آهن در پلدختر

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۳۰۰۴

اخذ مجوز احداث راه‌آهن در پلدختر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید حمیدرضا کاظمی  نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خبرنگاران نقطه اتصال بین مردم و مسئولان هستند که باید امید را در جامعه ایجاد و درروند آگاهی بخشی به مردم تلاش کنند.

وی افزود: خبرنگاران می‌توانند مسئولان اجرایی را در جهت پیشبرد طرح‌ها و رفع مشکلات مردم مورد سؤال قرار دهند که این پیگیری سبب سرعت بخشیدن به روند اجرایی مسئولان می‌شود، چون خبرنگاران چشمان بیدار و مطالبه گر مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسالت عمده خبرنگاران ایجاد وحدت، برادری و انسجام بین مردم و مسئولان است که انتظار داریم خبرنگاران در این راستا تلاش کنند عنوان کرد: خبرنگاران در آگاهی بخشی به مردم رسالت خطیری دارند و در شرایط فعلی کشور باید واقعیت‌ها را انتشار دهند.

وی بیان کرد: دشمن با خوی استکباری تحریم‌های سخت و ظالمانه‌ای را بر ملت ایران تحمیل کرده و اقتصاد کشور را با جنگ اقتصادی و روانی نشانه گرفته و آمریکا با زورگویی و بدعهدی مذاکرات یک‌ساله برجام را نادیده گرفته و به‌صورت یک‌جانبه از یک عهدنامه بین‌المللی کنار رفت و پس از برجام تحریم‌های خود علیه ملت ایران را شدت بخشید تا با فشار بر ملت به اهداف سلطه‌جویانه خود در منطقه دست یابد.

کاظمی تصریح کرد: برای همگان ثابت شد که آمریکا اهل مذاکره نیست و می‌خواهد از طریق مذاکره بین دولت و ملت ایران اختلاف ایجاد کند، چون یک‌طرفه از برجام خارج شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان در پلدختر کار‌های خوبی صورت گرفته به‌طوری‌که پزشکان بیمارستان پلدختر از پنج پزشک متخصص به ۱۴ پزشک متخصص افزایش‌یافته است تصریح کرد: شهرستان پلدختر با آسفالت ۳۰ کیلومتر راه روستایی بیشترین میزان آسفالت راه روستایی در استان لرستان را طی سال گذشته داشته است.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجوز کتبی احداث راه‌آهن از وزارت راه و شهرسازی گرفته‌شده و حق آبه شهرستان پلدختر از سد معشوره باید مشخص شود و احداث سد چولهول وبن لار را هم پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

مجوز احداث راه‌آهن در پلدختر اخذ شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر پنج شنبه در بازدید از پروژه‌های روستاهای بخش چغادک و بررسی مشکلات روستاهای شهرستان بوشهر گفت: آسفالت معابر، بازدید از مدارس، پیگیری روشنایی معابر و خطوط ارتباطی و آنتن دهی موبایل و بازسازی و مرمت لوله‌های آب روستاها از جمله برنامه‌های این بازدید بود.

فرماندار بوشهر افزود: اصلاح شبکه آب در برخی از روستاها و درخواست واگذاری مسکن روستایی همچنین بازنگری و ایجاد طرح هادی از دیگر خواسته‌های مردم منطقه بود.

فرماندار بوشهر با اشاره به امید افزایی دولت در روستاها، بازدید از روستاها را موجب تقویت ارتباط و تعامل مردم با مسئولان دانست و افزود: حضور مسئولان در روستاها و شنیدن مشکلات مردم، راهکاری مهم در حل مشکلات است.

کد خبر 6082140

دیگر خبرها

  • منصوری: مسئولان در پناه مردم ایران هستند
  • مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند
  • سیلاب در هلمند خسارات جانی برجای گذاشت
  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • حجت الاسلام حاج علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • دستورات رئیس جمهور در نشست ویژه استان سمنان
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد