Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سیتیزن ها پس از پیروزی تیمش برابر آرسنال، نظرات خود را با خبرنگاران در میان گذاشت.

طرفداری- منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، امروز توانست با نتیجه دو بر صفر از سد آرسنال بگذرد.

پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن ها در مصاحبه پس از بازی خود، علیرغم این نتیجه خوب، اذعان داشت که تیم او می تواند بهتر هم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسکای اسپورتس، گواردیولا در کنفرانس پس از بازی خود گفت:

در مجموع ما خوب هستیم و من این را رد نمی کنم. اما من بارها گفته ام که ما می توانیم از این هم بهتر شویم. ما هنوز گاهی اوقات نمی دانیم که باید چه کار کنیم. اما در مجموع، نمی توانم از تیمم در دوبازی با چلسی و آرسنال، بیش از این راضی باشم. من به بازیکنانم گفتم که آیا هنوز تشنه موفقیت هستید؟ و آن ها گفتند بله مربی، هنوز جام می خواهیم.

چطور می شود نشان داد که آن ها هنوز موفقیت می خواهند؟ اینجا در مستطیل سبز؛ آن ها در تمرینات و در بازی برابر چلسی و آرسنال، نشان دادند که سیتی هنوز هم فوق العاده است. اما این هنوز بازی اول است و خیلی نمی توان روی آن حساب باز کرد. ما باید خودمان باشیم و سپس اگر تیمی توانست ما را ببرد، بگوییم که آن ها لایق پیروزی بودند.

گواردیولا، در ادامه از عملکرد هافبک انگلیسی تیمش، رحیم استرلینگ، در این بازی و در جام جهانی 2018 روسیه تمجید کرد. او افزود:

فکر می کنم که پدر و مادر او به وی شکل بدنی خاصی داده اند. او کوچک است و این نوع بازیکنان، ظرف یک هفته ریکاوری می شوند. او در تمرینات عالی بود، او در بازی هم به جز 20 دقیقه آخر بسیار خوب بود که خب این اثر خستگی است و موضوعی طبیعیست.

اگر بازیکنان جام جهانی را بر اساس گل زدن یا نزدن تقسیم بندی کنید، شاید رحیم جایگاه خوبی نداشته باشد اما او در رختکن، بسیار محبوب است. او جام جهانی خوبی را داشت و برای تیم کشورش، موقعیت های زیادی را می ساخت.

پپ در پایان، در مورد این که مندی را در همه جای زمین می توان مشاهده کرد، ادامه داد:

این بد است. مندی، مندی است. گاهی اوقات شما می خواهید که او را بکشید و گاهی می گویید که، وای او چه بازیکنی است. در کنار کایل واکر، او انرژی زیادی به تیم تزریق می کند و این عالی است.

اما مندی جای پیشرفت خیلی زیادی دارد. باید به او یاد بدهیم که آرام تر باشد، شبکه های اجتماعی را کمی فراموش کند و روی کاری که می کند، تمرکز داشته باشد.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیانگلستانلیگ جزیرهآرسنالسیتیبرچسب‌ها: پپ گواردیولارحیم استرلینگبنجامین مندی برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر برد عجیب حریف آسیایی استقلال در لیگ ستارگان قطر؛ السد 10-1 العربیدانلود؛ اشتباه عجیب پتر چک در دیدار مقابل منچسترسیتی (97/5/21)باران اسیدی روی سر منچستر؛ پرنده سرخ بالاتر از ابرها پرواز می کند؟لیگ بلژیک؛ شکست شارلوا مقابل اندرلخت در شب گلزنی کاوه رضاییرسمی؛ ترکیب تیم های پاری سن ژرمن و کانخلاصه بازی یوونتوس 5-0 جوانان یوونتوس (دوستانه پیش فصل)تیمو باکایوکو به شهر میلان رسید (عکس) رسمی؛ لئوناردو اولوآ مهاجم لسترسیتی به پاچوکای مکزیک پیوسترسمی؛ ترکیب تیم های اینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخجان الکان: رونالدو در یوونتوس؟ حضور بهترین بازیکن جهان در بهترین تیم جهان، ترکیب خوبی استبروسیا دورتموند 1-0 لاتزیو؛ پیروزی با تک گل کاپیتان رویسهفته اول لیگ دسته اول فوتبال؛ شکست سنگین قشقایی شیراز و پیروزی مس کرمانخلاصه بازی آرسنال 0-2 منچستر سیتی (لیگ برتر انگلیس - 2018/19)دانلود؛ گل روز باشگاه بارسلونا - ساموئل اتوئو به منچستریونایتد (2009)دانلود؛ 10 گل برتر رود فن نیستلروی در منچستریونایتدگل ها و خلاصه HD بازی آرسنال 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس- 2018/19)پیروزی 5-0 یوونتوس در دیدار دوستانه پیش فصل مقابل یوونتوس ب؛ گلزنی رونالدو در روز کاپیتانی پائولو دیبالاآرسنال 0-2 منچستر سیتی؛ سرمربی جدید، نتایج قدیمیفوری؛ رئیس باشگاه اوسترشوند خبر داد: سامان قدوس راهی تیم رن فرانسه می شودالگری: با جاه طلبی بیشتری به دنبال فتح لیگ قهرمانان اروپا خواهیم بود بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه لیورپول 4-0 وست هم؛ شروع طوفانی قرمزها در آنفیلدآرسنال 0-2 منچستر سیتی؛ سرمربی جدید، نتایج قدیمیرئال مادرید 3-1 میلان؛ به یاد برنابئو، در برنابئواتلتیکو مادرید 0-1 اینتر؛ هشدار لائوتارو مارتینز به سیمئونه در آستانه سوپرکاپ اروپاپوگبا: چیزهایی وجود دارد که نمی توان گفت، وگرنه جریمه می شوید؛ اگر خوشحال نباشید، نمی توانید بهترین عملکردتان را ارائه دهیدپیروزی 5-0 یوونتوس در دیدار دوستانه پیش فصل مقابل یوونتوس ب؛ گلزنی رونالدو در روز کاپیتانی پائولو دیبالاجدول نهایی مسابقات اینترنشنال چمپیونزکاپ؛ تاتنهام قهرمان شد، بارسلونا در رده آخر قرار گرفتجان الکان: رونالدو در یوونتوس؟ حضور بهترین بازیکن جهان در بهترین تیم جهان، ترکیب خوبی استرسمی؛ ترکیب تیم های آرسنال و منچسترسیتیغیررسمی؛ تیمو باکایوکو به میلان پیوستاسپالتی: نمی دانم سرنوشت مودریچ چه می شود اما اگر لوکا به ما ملحق شود، ترکیب قدرتمندی خواهیم داشتبرنامه منچستریونایتد جهت انتصاب یک مدیر ورزشی برای نخستین بار در تاریخ باشگاهاکیپ: رابیو پیشنهاد تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن را رد کرداحتمال شکایت سویا از بارسلونا در صورت به کارگیری تمام بازیکنان خارجی‌اش در دیدار سوپرکاپ اسپانیااحتمال شکایت سویا از بارسلونا در صورت به کارگیری تمام بازیکنان خارجی‌اش در دیدار سوپرکاپ اسپانیا 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریبهترین مدارس فوتبال تهران و سایر شهرستان ها کدام هستند؟ (نظرسنجی)تو شبکه ی اجتماعی دیگه ای که ایرانی باشه عضوید؟Patricia janeckova

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بن وایت در بازی مقابل تاتنهام مامور بود تا حواس گلیلمو ویکاریو، دروازه‌بان تاتنهام را پرت کند و تلاش کند تا این بازیکن از مهار به موقع توپ غافل شود.

مدافع آرسنال در هر دو کرنر نیمه اول تیمش این ترفند را انجام داد و هر کدام به یک گل منجر شد. قبل از اولین کرنر، وایت یکی از دستکش‌های ویکاریو را با دستش گرفته بود و روی اعصاب این دروازه‌بان بود. جالب است که هیچ یک از اقدامات او باعث به صدا در آمدن سوت داور یعنی مایکل اولیور نشد.

تاتنهام این فصل روی ضربات ایستگاهی مشکلات جدی داشته، آن‌ها 14 گل از روی ضربات ایستگاهی دریافت کرده‌اند. در 9 بازی گذشته آن‌ها 6 گل روی کرنر دریافت کرده‌اند.

در آستانه بازی مقابل چلسی، پوستکوگلو در پاسخ به این سوال که آیا این حرکات نوعی حقه هستند یا ناجوانمردانه تلقی می‌شوند، گفت: "این یک استراتژی است. می‌توانید به آن برچسب بزنید، اما این یک استراتژی است.  من قضاوت نمی‌کنم. من نگران این چیزها نیستم. فقط سعی می‌کنم روی ساختن تیم‌هایی تمرکز کنم که برنده می‌شوند. اگر قرار نیست اینطور باشد، پس چیز دیگری خواهد بود.

چه وایت بخواهد دستکش را باز کند، زیر بغلش را قلقلک دهد یا هر چیز دیگری، برای من مهم نیست. سعی می‌کنم بازیکنانم روی این چیزها تمرکز نکنند. اگر قرار است چنین کاری تکرار شود، ویکاریو باید چه کار کند؟  یک مشت بزند و او را ناک اوت کند؟ یا اینکه بگوید:"لطفاً به من دست نزن؟" یا "چه کاری انجام می‌دهی؟" جدی اینطور فکر می‌کنید، ما در که حیاط مدرسه نیستیم! صادقانه بگویم، اگر می‌دیدم که یکی از بازیکنانم این کار را می‌کند، می‌گفتم:"رفیق، جدی؟ توپ را بگیر و کمی فوتبال بازی کن."

حرکات ویکاریو در آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده روی یک ضربه کرنر تاتنهام عجیب بود. او از دروازه خارج سد و در کنار داوید رایا، دروازه‌بان آرسنال، ایستاد تا تمرکز او را بهم بریزد.

پوستکوگلو تایید کرد نمی‌داند چه چیزی در واقع به عنوان خطا روی یک دروازه‌بان تلقی می‌شود و فاش کرد که تاتنهام با هیئت داوران انگلیس تماس گرفته تا در این مورد شفاف‌سازی کنند.

پوستکوگلو گفت: "من دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کردم و چند بار بود که آنها روی دروازه‌بان اثر گذاشتند و بلافاصله خطا اعلام شد. این برای من عجیب است."

دیگر خبرها

  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم