Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات تاکید کرد: امنیت تلگرام های ایرانی را تأیید نمی کنیم.

آذری جهرمی گفت: از هات گرام و تلگرام طلایی حمایت و یا کمک نکرده ایم. در دی ماه سال گذشته این مسئله را پیگری کردیم و درباره حریم خصوصی افراد به آنها تذکر داده ایم و رعایت کرده اند.

وزیر ادامه داد: ما تصمیم گیر درباره فیلترینگ هات گرام و تلگرام طلایی نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گفته های وزیر ارتباطات باید در استفاده از این پیام رسان ها دقت کرد. یعنی درباره امنیت آنها هنوز گزارش مستندی در دست نیست.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت وزیر ارتباطات محمدجواد آذری جهرمی فیلترینگ تلگرام تلگرام طلایی هاتگرام تلگرام های ایرانی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای ۱۵۰ پله‌ای دانشگاه ارومیه در نظام رتبه بندی بین المللی تایمز - دانشگاه‌های آسیایی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بنا به گزارش معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه، نتایج رتبه­ بندی منطقه ­ای نسخه ­ی ۲۰۲۴ نظام معتبر رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیایی تایمز به تازگی اعلام شده است. بر طبق این رتبه ­بندی، دانشگاه ارومیه با ۱۵۰ پله ارتقا نسبت به نسخه ۲۰۲۳، از رتبه ۴۰۰-۳۵۱ به رتبه ۲۵۰-۲۰۱ در بین دانشگاه­‌های آسیایی صعود کرده است.    بر طبق این رتبه ­بندی بین­ المللی، وضعیت رتبه دانشگاه ارومیه در بین دانشگاه ­های جامع ایران نیز ارتقا یافته است، به طوری که در بین کل موسسات ملی از رتبه­‌ی ۴۴ به رتبه ۱۵ و در بین دانشگاه­‌های جامع بعد از دانشگاه­‌های تهران، تبریز، شیراز و فردوسی مشهد که جایگاه رتبه ­بندی آنها بالاتر است، دانشگاه ارومیه به همراه دانشگاه کاشان در سبد رتبه­‌ای مشترک ۲۵۰-۲۰۱ قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پاول دورف، تلگرام را امن‌تر از واتساپ و سیگنال می‌داند
  • وزیر ارتباطات: با تولید تلفن همراه ایرانی قصد رقابت با مدل های موجود را داریم (فیلم)
  • شما نظر بدهید / آیا با ادعای وزیر ارتباطات در مورد سرعت اینترنت موافقید؟
  • وزیر ارتباطات: اینترنت به سرعت نور می‌رسد / امیدوارم تا پایان سال، چند برند جدید موبایل ایرانی داشته باشیم
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح حقوق کارگران
  • انتشار نسخه جدید همراه بانک دی؛ «دی‌جت پرو»
  • زنان می توانند گواهینامه موتورسیکلت بگیرند؟ | توضیحات وزیر کشور
  • ارتقای ۱۵۰ پله‌ای دانشگاه ارومیه در نظام رتبه بندی بین المللی تایمز - دانشگاه‌های آسیایی
  • برادر همسر رهبری: به لحاظ عقلانی تلگرام باید بسته می‌شد | گفتم از نفسش بیندازید تا بگوید چشم!
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق