Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

در آغاز هفته اول لیگ پرتغال، ماریتیمو به مصاف سانتا کلارا رفت و با یک گل پیروز شد.

در این دیدار امیر عابدزاده 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق به کلین شیت شد.

وی در پایان این بازی به عنوان برترین بازیکن میدان شناخته شد.

تک گل این دیدار را رودریگو پینو در دقیقه 7+90 به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی استقلال با روش تکراری برای حفظ صدر +فیلم

دیدار تیم های فوتبال هوادار و استقلال تهران در هفته بیست و یکم با برتری اقتصادی شاگردان نکونام به پایان رسید. این تیم در همان دقیقه اول یک گل زد و در ادامه بازی کاملا دفاعی کار کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال هوادار و استقلال تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر امروز یکشنبه ۲۷ اسفندماه از ساعت ۲۱ در ورزشگاه پاس قوامین با قضاوت علی صفایی به مصاف هم رفتند که این دیدار یک بر صفر به سود آبی پوشان به پایان رسید. آرمین سهرابیان (۱) تنها گلزن این دیدار در بازی امروز بود.

فیلم/ خلاصه بازی هوادار ۰ - استقلال ۱

محمد میری و محسن گودرزی از هوادار و جلال الدین ماشاریپوف و محمد حسین مرادمند از استقلال توسط صفایی داور این دیدار با کارت زرد جریمه شدند.

ترکیب هوادار:

علیرضا حقیقی، امین پورعلی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، محمد عباسی، محمد میری، بابک مرادی (۷۱- فرهاد زاوشی)، مهدی عبدی (۷۱- محسن سفید چقایی)، کریم اسلامی، داریوش شجاعیان (۷۶- امیرحسین بهادر) و امین قاسمی نژاد (۷۶- یونس شاکری)

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، صالح حردانی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور, (۶۰- زبیر نیک نفس)،گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف (۷۵- پیمان بابایی) و آرش رضاوند (۷۵- جعفر سلمانی).

شروع بازی و گل برای استقلال

دو تیم استقلال و هوادار بازی را در شرایطی آغاز کردند که هر دو تیم سرمربیان جوان و لالیگایی را روی نیمکت خود داشتند. استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و در همان ثانیه‌های ابتدایی بازیکنان استقلال صاحب کرنر شدند. آبی پوشان کرنر را از سمت چپ کوتاه کار کردند که این توپ را ابوالفضل جلالی روی دروازه هوادار ارسال کرد و آرمین سهرابیان از غفلت مدافعان هوادار نهایت استفاده را کرد و با ضربه سر دقیق توپ را به جهت مخالف علیرضا حقیقی زد تا در ثانیه ۵۱ اولین گل استقلال به ثمر برسد.

فروکش طوفان استقلال پس از گل اول

بعد از گل استقلال بازیکنان هوادار به خود آمدند و روند بازی را به سود خود تغییر دادند و حملات زیادی را روی دروازه استقلال داشتند و در دقیقه ۲۰ روی کرنر ارسالی بازیکنان هوادار صاحب یک موقعیت شدند که مدافعان آبی‌ها توپ را برگشت دادند و در ادامه شوت از پشت محوطه جریمه را سید حسین حسینی مهار کرد.

در ادامه بازی بین دو تیم بیشتر در میانه‌های میدان در جریان بود و تیم‌ها محتاطانه بازی را دنبال می‌کردند و با توجه به روند بازی و آنالیز لحظه‌ای بازی دو تیم راه‌های نفوذ را بستند. بازی هم به نوعی پیش رفت که دو تیم نتوانستند به دروازه‌ها راه پیدا کنند و نتیجه این دیدار در نیمه اول یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

نیمه دوم متفاوت برای هوادار و استقلال

نیمه دوم بازی برای استقلال و هوادار با توجه به عقب بودن تیم میزبان متفاوت آغاز شد و شاگردان مسعود شجاعی از همان دقایق ابتدایی نیمه دوم استقلال را تحت فشار قرار دادند تا به گل برسند اما دفاع آبی پوشان پایتخت اجازه این کار را ندادند.

در ادامه بازی دو تیم حملات متعددی را روی دروازه‌های یکدیگر تدارک دیدند اما نتوانستند راه به جایی ببرند. شاگردان مسعود شجاعی که نمی‌خواستند بازنده این بازی باشند فشار زیادی را روی دروازه استقلال آوردند تا گل برسند اما به سد دفاعی آبی پوشان برخوردند. همین روند ادامه داشت و این دیدار با برتری استقلالی‌ها به پایان رسید.

استقلال با این پیروزی ۴۶ امتیازی شد و صدر جدول را با سه امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس برای خود نگه داشت. هوادار هم با ۱۹ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ماریتیمو با عابدزاده پیروز شد
  • پیروزی قاطع بارسلونا در خانه اتلتیکو با درخشش لواندوفسکی
  • پیروزی بارسلونا در خانه اتلتیکو با درخشش لواندوفسکی
  • پیروزی استقلال با روش تکراری برای حفظ صدر +فیلم
  • دورتموند ۳-۱ فرانکفورت: سه گل برای رسیدن به رتبه چهارم
  • پیروزی سپاهان برابرگل گهر/شاگردان مورایس انتقام بازی رفت راگرفتند
  • پرسپولیس با پیکانِ یک استقلالی به یک قدمی آبی‌ها رسید + فیلم
  • پرسپولیس با پیکان سواری سال ۱۴۰۲ را به پایان رساند
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس ۲ بر صفر جلو افتاد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل پیکان