Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@15:08:26 GMT

رونالدو در یووه هم به یوونتوس گل می زند! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۴۱۵۵

رونالدو در یووه هم به یوونتوس گل می زند! + عکس

به گزارش "ورزش سه"، انتظارها برای رونمایی از کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی در لباس یوونتوس بالاخره به پایان رسید و او امروز برای اولین بار در جریان دیدار دوستانه تیم بزرگسالان این تیم برابر تیم امید، موفق به گلزنی شد.

 

در دقیقه 8 و روی پاس دیدنی برناردسکی، رونالدو با دروازه حریف تک به تک شده و با ضربه محکم و دقیق به گوشه دروازه موفق شد اولین گل خود را برای بیانکونری در دیداری غیر رسمی به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره پرتغالی در این دیدار بارها با حرکات تکنیکی و آکروباتیک خود هواداران را به وجد آورده و بارها از سوی آنها تشویق شد تا مشخص شود رونالدو همین حالا نیز از محبوبیت زیادی بین هواداران یوونتوس برخوردار است.

 

رونالدو که در سالهای اخیر متخصص گل زدن به یوونتوس در لیگ قهرمانان با لباس رئال مادرید بود، حالا اولین گل خود را به تیم زیر 19 ساله های همین باشگاه زد.

 

 

 

 

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته ۲۹ فصل گذشته شبی خاص در اصفهان بود، سپاهان در نقش‌جهان با ۵ گل پیکان را شکست داده بود و در میان شادی هواداران اصفهانی میگوئل تکسیرا با لبخند همیشگی خود از هواداران سپاهان خداحافظی کرد تا به کادر فرهاد مجیدی در اتحاد کلبا اضافه شود. هر چند باشگاه سپاهان در اول تیرماه رسما جدایی تکسیرا از سپاهان را اعلام کرد، اما ورزش سه چهل روز پیش از این اعلام رسمی خبر جدایی تکسیرا از سپاهان را منتشر کرده بود.

تکسیرا که پیش از حضور در سپاهان در تیم‌های تراکتور و ذوب آهن دستیار امیر قلعه‌نویی بود، در پنج سال حضور خود در کادر فنی سپاهان با امیر قلعه‌نویی، محرم نویدکیا و ژوزه مورایس همکاری کرد تا تبدیل به عضو ثابت کادر فنی سپاهان شود.

حضور مداوم تکسیرا در سپاهان و همکاری با سه سرمربی او را تبدیل به مغز متفکر نیمکت سپاهان کرده بود و نبود او روی نیمکت این تیم از زمستان سال گذشته که نتایج عجیب و دور از انتظار سپاهان آغاز شد، به شدت احساس می‌شد.

پس از جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلبا، تکسیرا نیز از این تیم جدا شد و در آخرین روز‌های فروردین و پیش از دیدار سپاهان و ذوب آهن به تیم سابق خود بازگشت.

پس از بازگشت تکسیرا به سپاهان این تیم در دو دیدار خود مقابل ذوب آهن و ملوان به برتری رسیده تا به میزان زیادی از روز‌های بد و عجیب خود فاصله بگیرد. تکسیرا که ۸ سال در فوتبال ایران حضور داشته، شناخت خوبی از تیم‌های ایرانی دارد و به نظر می‌رسد بازگشت دوباره او به سپاهان تاثیر مثبتی بر روند تاکتیکی این تیم داشته است.

دیگر خبرها

  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)