Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرسنال، نظرات خود را در مورد شکست برابر منچسترسیتی، بیان کرد.

طرفداری- آرسنال امروز با نتیجه دو بر صفر، در برابر منچسترسیتی، در ورزشگاه خانگی خود شکست خورد.

به گزارش سایت رسمی آرسنال، اونای امری، سرمربی توپچی ها که اولین تجربه رسمی خود روی نیمکت این تیم را تجربه می کرد، پس از بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی اسپانیایی در مورد بازی گفت:

در ابتدا، رابطه خوبی بین ما و هواداران برگزار شد و به نظرم این اتفاق خوبی برای هواداران بود که در طول فصل بتوانند ما را همراهی کنند. عملکرد امروز منچسترسیتی به ما نشان داد که ما هنوز نیاز داریم که برای پیشرفت، تلاش کنیم. فکر می کنم که آن ها لایق این نتیجه بودند اما ما در طول بازی بهتر شدیم و من فکر می کنم با گذشت هفته ها و در هفته بعد، باز هم بهتر شویم. در نیمه دوم، موقعیت هایی بود که می توانستیم نتیجه بازی را بهتر از این کنیم.

امروز، بازی در برابر منچسترسیتی بهترین عملکرد ما را نیاز داشت. امروز این بازی را دیدیم و حالا نیاز داریم که بیشتر کار کنیم. از بازیکنانم راضی ام زیرا آن ها دویدند و جنگیدند. ما نیاز داریم که بیشتر در فاز دفاع و حمله تمرین کنیم و فاصله خود با منچسترسیتی را کمتر کنیم.

منچسترسیتی، برای سومین فصل است که با گواردیولا همکاری می کند و این تیم با وی، به ثبات و امنیت کامل با این گروه بازیکنان رسیده است و ما تازه اول راهیم و هنوز راه زیادی باقی مانده است.

امری در مورد بازی نکردن لنو، افزود: 

ما می خواهیم که بین دروازه بان ها و همه بازیکنانمان، رقابت وجود داشته باشد. در پست دروازه بانی، شانسی برابر برای همه است. من امروز با چک صحبت کردم. تجربه او کمک زیادی به ما می کند و فکر می کنم که امروز هم خوب بازی کرد. لنو هم البته با ما شروع کرده است و در پیش فصل، بسیار خوب ظاهر شد. او باید منتظر بماند تا فرصت بازی اش فرا رسد.

سرمربی اسپانیایی آرسنال در مورد بازی هفته بعد برابر چلسی، ادامه داد: 

هر بازی متفاوت است و ما می خواهیم که برای هر بازی به طور خاص، مهیا شویم. ما باید که با بهتر بازی کردن در زمین، شخصیت تیمی خود را بهبود بخشیم. هفته بعد، تلاش می کنیم که این کار را در مقابل چلسی انجام دهیم و این تیم را به خوبی آنالیز می کنیم. ما به آن جا می رویم تا چلسی را شکست دهیم.

وی در پایان در مورد آینزلی میتلند نایلز، بازیکن مصدوم تیمش، اظهار داشت: 

امروز یا فردا با تیم پزشکی دیدار می کنم. ناچو به تمرینات گروهی بازگشته است و احتمالا برای بازی بعد آماده خواهد بود. فکر می کنم که حال هر روز آن ها برای ما مهم خواهد بود.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیانگلستانلیگ جزیرهآرسنالسیتیبرچسب‌ها: اونای امریپپ گواردیولاآینسلی مایتلند نیلز برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر امری: گواردیولا سه سال را با منچستر سیتی سپری کرده و ما هنوز اول راهیمگل کینگزلی کومان به آینتراخت فرانکفورت (آینتراخت فرانکفورت 0-4 بایرن مونیخ)هتریک لواندوفسکی مقابل آینتراخت فرانکفورت (آینتراخت فرانکفورت 0-3 بایرن مونیخ)گل آدرین رابیو به کان (پاری سن ژرمن 2-0 کان)گل ها و خلاصه HD بازی لیورپول 4-0 وست هم (گزارش انگلیسی)گل نیمار به کان (پاری سن ژرمن 1-0 کان)چگونه زامبروتا به یکی از بهترین مدافعان کناریِ فوتبال مدرن تبدیل شد؟گل دوم لواندوفسکی به آینتراخت فرانکفورت (آینتراخت فرانکفورت 0-2 بایرن مونیخ)گل لواندوفسکی به آینتراخت فرانکفورت (آینتراخت فرانکفورت 0-1 بایرن مونیخ)رسمی؛ ترکیب تیم‌های بارسلونا و سویا (سوپرکاپ اسپانیا)سوپر لیگ ترکیه؛ شکست ترابزون اسپور در شب نیمکت نشینی سید مجید حسینی و غیبت وحید امیریدانلود؛ عملکرد کریستیانو رونالدو در اولین بازی اش برای یوونتوس مقابل تیم جوانانگواردیولا: هنوز جای پیشرفت داریم؛ مندی باید شبکه های اجتماعی را کمی فراموش کندبرد عجیب حریف آسیایی استقلال در لیگ ستارگان قطر؛ السد 10-1 العربیدانلود؛ اشتباه عجیب پتر چک در دیدار مقابل منچسترسیتی (97/5/21)لیگ بلژیک؛ شکست شارلوا مقابل اندرلخت در شب گلزنی کاوه رضاییرسمی؛ ترکیب تیم های پاری سن ژرمن و کانخلاصه بازی یوونتوس 5-0 جوانان یوونتوس (دوستانه پیش فصل)تیمو باکایوکو به شهر میلان رسید (عکس) رسمی؛ لئوناردو اولوآ مهاجم لسترسیتی به پاچوکای مکزیک پیوست بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه لیورپول 4-0 وست هم؛ شروع طوفانی قرمزها در آنفیلدآرسنال 0-2 منچستر سیتی؛ سرمربی جدید، نتایج قدیمیرئال مادرید 3-1 میلان؛ به یاد برنابئو، در برنابئواتلتیکو مادرید 0-1 اینتر؛ هشدار لائوتارو مارتینز به سیمئونه در آستانه سوپرکاپ اروپاپیروزی 5-0 یوونتوس در دیدار دوستانه پیش فصل مقابل یوونتوس ب؛ گلزنی رونالدو در روز کاپیتانی پائولو دیبالاپوگبا: چیزهایی وجود دارد که نمی توان گفت، وگرنه جریمه می شوید؛ اگر خوشحال نباشید، نمی توانید بهترین عملکردتان را ارائه دهیدجان الکان: رونالدو در یوونتوس؟ حضور بهترین بازیکن جهان در بهترین تیم جهان، ترکیب خوبی استجدول نهایی مسابقات اینترنشنال چمپیونزکاپ؛ تاتنهام قهرمان شد، بارسلونا در رده آخر قرار گرفترسمی؛ ترکیب تیم‌های بارسلونا و سویا (سوپرکاپ اسپانیا)رسمی؛ ترکیب تیم های آرسنال و منچسترسیتیغیررسمی؛ تیمو باکایوکو به میلان پیوستاکیپ: رابیو پیشنهاد تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن را رد کرداسپالتی: نمی دانم سرنوشت مودریچ چه می شود اما اگر لوکا به ما ملحق شود، ترکیب قدرتمندی خواهیم داشتبرنامه منچستریونایتد جهت انتصاب یک مدیر ورزشی برای نخستین بار در تاریخ باشگاهبرنامه منچستریونایتد جهت انتصاب یک مدیر ورزشی برای نخستین بار در تاریخ باشگاه 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریبهترین مدارس فوتبال تهران و سایر شهرستان ها کدام هستند؟ (نظرسنجی)رپ و شيطان پرستياسکای آلمان:بارسا برای خرید تیاگو وارد رقابت با رئال شده استالسد تو ۲ بازی ۱۶ گل و الدحیل ۹ گل زده استقلالیا و پرسپولیسیا از الان خرما بخرید واسه خیرات

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا دیشب برد تا کار قهرمانی رئال شاید به دو هفته بعد موکول شود. البته هنوز هم ممکن است رئال شنبه بعد قهرمانی‌اش در لالیگا مسجل شود. 

برای این مهم رئال که ساعت 17.45 به وقت تهران برابر کادیز بازی دارد، باید سه امتیاز را بگیرد و منتظر باشد ساعاتی بعد بارسا در زمین خیرونا امتیاز از دست بدهد. در این صورت قهرمانی 36 رئال قطعی می‌شود.

با این حال مشخص نیست رئال مادرید در میدان معروف سیلبس جشن قهرمانی سنتی خود را برگزار کند یا خیر چرا که چهارشنبه بعد بازی حساس برگشت با بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در پیش است.

دو سال پیش نیز شرایط مشابه بود. رئال بعد از شکست 4-3 از سیتی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان توانست اسپانیول را شکست دهد و قهرمان لالیگا شود. کارلتو قبل از بازی گفته بود اگر قهرمان شویم، بدون توجه به بازی برگشت با سیتی جشن می‌گیریم. رئال جشن گرفت و در بازی برگشت نیز سیتی را 3-1 برد و به فینال رفت.

همان سوال بار دیگر تکرار شده ولی می‌توان حدس زد اگر شنبه رئال قهرمان شود، در سیبلس جشن قهرمانی برپا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • انتقال نادر: فروش پزشک فرانکفورت با ۲۰۰ هزار یورو!
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی