Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای کواچ با جام کارش را در بایرن مونیخ شروع کرد. باواریایی ها موفق به کسب هفتادمین جام تاریخ خود شدند.

طرفداری- تیم های آینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخ در سوپرکاپ آلمان به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ بازی: شنبه | 20 مرداد 1397 هجری شمسی | 12 آگوست 2018 میلادی
تورنمنت: سوپر کاپ آلمان
گلزنان بازی؛

_

لواندوفسکی (دقایق 21، 26 و 54)، کومان (دقیقه 63)، تیاگو (دقیقه 85)

ترکیب ابتدایی

* برای مشاهده آمار دقیق بازی، به صفحه اختصاصی این دیدار در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرح بازی و گل ها

نیمه اول؛

تکمیل خواهد شد...

خلاصه بازی

به زودی...

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیآلمانبایرن مونیخبرچسب‌ها: سوپرکاپ آلمانآینتراخت فرانکفورت - بایرن مونیخروبرت لواندوفسکیکینگزلی کوماننیکو کواچ برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر آینتراخت فرانکفورت 0-5 بایرن مونیخ؛ قهرمانی مانند آب خوردن در شب هتریک لواندوفسکیآنیلی: فتح لیگ‌ قهرمانان‌ اروپا دیگر رؤیایمان نخواهد بود؛ باید قهرمان اروپا شویمامری: گواردیولا سه سال را با منچستر سیتی سپری کرده و ما هنوز اول راهیمگل کینگزلی کومان به آینتراخت فرانکفورت (آینتراخت فرانکفورت 0-4 بایرن مونیخ)هتریک لواندوفسکی مقابل آینتراخت فرانکفورت (آینتراخت فرانکفورت 0-3 بایرن مونیخ)گل آدرین رابیو به کان (پاری سن ژرمن 2-0 کان)گل ها و خلاصه HD بازی لیورپول 4-0 وست هم (گزارش انگلیسی)گل نیمار به کان (پاری سن ژرمن 1-0 کان)چگونه زامبروتا به یکی از بهترین مدافعان کناریِ فوتبال مدرن تبدیل شد؟گل دوم لواندوفسکی به آینتراخت فرانکفورت (آینتراخت فرانکفورت 0-2 بایرن مونیخ)گل لواندوفسکی به آینتراخت فرانکفورت (آینتراخت فرانکفورت 0-1 بایرن مونیخ)رسمی؛ ترکیب تیم‌های بارسلونا و سویا (سوپرکاپ اسپانیا)سوپر لیگ ترکیه؛ شکست ترابزون اسپور در شب نیمکت نشینی سید مجید حسینی و غیبت وحید امیریدانلود؛ عملکرد کریستیانو رونالدو در اولین بازی اش برای یوونتوس مقابل تیم جوانانگواردیولا: هنوز جای پیشرفت داریم؛ مندی باید شبکه های اجتماعی را کمی فراموش کندبرد عجیب حریف آسیایی استقلال در لیگ ستارگان قطر؛ السد 10-1 العربیدانلود؛ اشتباه عجیب پتر چک در دیدار مقابل منچسترسیتی (97/5/21)لیگ بلژیک؛ شکست شارلوا مقابل اندرلخت در شب گلزنی کاوه رضاییرسمی؛ ترکیب تیم های پاری سن ژرمن و کانخلاصه بازی یوونتوس 5-0 جوانان یوونتوس (دوستانه پیش فصل) بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه لیورپول 4-0 وست هم؛ شروع طوفانی قرمزها در آنفیلدآرسنال 0-2 منچستر سیتی؛ سرمربی جدید، نتایج قدیمیرئال مادرید 3-1 میلان؛ به یاد برنابئو، در برنابئواتلتیکو مادرید 0-1 اینتر؛ هشدار لائوتارو مارتینز به سیمئونه در آستانه سوپرکاپ اروپاپیروزی 5-0 یوونتوس در دیدار دوستانه پیش فصل مقابل یوونتوس ب؛ گلزنی رونالدو در روز کاپیتانی پائولو دیبالاپوگبا: چیزهایی وجود دارد که نمی توان گفت، وگرنه جریمه می شوید؛ اگر خوشحال نباشید، نمی توانید بهترین عملکردتان را ارائه دهیدجان الکان: رونالدو در یوونتوس؟ حضور بهترین بازیکن جهان در بهترین تیم جهان، ترکیب خوبی استرسمی؛ ترکیب تیم‌های بارسلونا و سویا (سوپرکاپ اسپانیا)جدول نهایی مسابقات اینترنشنال چمپیونزکاپ؛ تاتنهام قهرمان شد، بارسلونا در رده آخر قرار گرفترسمی؛ ترکیب تیم های آرسنال و منچسترسیتیغیررسمی؛ تیمو باکایوکو به میلان پیوستاکیپ: رابیو پیشنهاد تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن را رد کرداسپالتی: نمی دانم سرنوشت مودریچ چه می شود اما اگر لوکا به ما ملحق شود، ترکیب قدرتمندی خواهیم داشتبرنامه منچستریونایتد جهت انتصاب یک مدیر ورزشی برای نخستین بار در تاریخ باشگاهبرنامه منچستریونایتد جهت انتصاب یک مدیر ورزشی برای نخستین بار در تاریخ باشگاه 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریبهترین مدارس فوتبال تهران و سایر شهرستان ها کدام هستند؟ (نظرسنجی)var در اولین بازی بارسا گل سالمی که داور طبق معمول مردود اعلام کرد رو برگردوند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک کان به بایرن: قهرمانی در دسترس است

به گزارش ورزش سه، سال گذشته بود که الیور کان دروازه‌بان سابق بایرن مونیخ و یکی از ارکان مدیریتی این تیم، تصمیم گرفت تا توماس توخل را به عنوان جانشین یولیان ناگلزمان سرمربی باواریایی‌ها معرفی کند. 

حالا با گذشت یک سال و پس از پیامدهای این تصمیم بایرن مونیخ اگرچه قهرمانی در لیگ را به صورت کامل از دست داده اما در لیگ قهرمانان اروپا توانسته به نیمه نهایی این تورنمنت برسد و این اتفاق بسیار برای هواداران این تیم خوشایند است. 

الیور کان در واکنش به صعود بایرن مونیخ پیامی در اپلیکیشن X (توییتر سابق) منتشر کرد و نوشت: به باشگاه بایرن مونیخ تبریک می‌گویم. من به خصوص برای توماس توخل خوشحالم که با تاکتیک های هوشمندانه تیم را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رساند. قهرمانی در دسترس است!

بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، در آخرین دیدار باید به مصاف رئال مادرید برود و پس از انجام دو بازی به صورت رفت و برگشت شانس خودش را برای رسیدن به فینال ارزیابی کند.

دیگر خبرها

  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • تبریک کان به بایرن: قهرمانی در دسترس است
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • آینتراخت فرانکفورت بند خرید هوگو اکیتیکه را فعال می‌کند
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی
  • درگذشت ستاره متقلب فینال جام جهانی!