Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر آمریکا از انگلیس خواست تا از موضع‌گیری‌های آمریکا علیه ایران پیروی کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از اکسپرس، سفیر آمریکا در انگلیس، بریتانیا را به عنوان نزدیکترین متحد آمریکا نامید و از این کشور خواست تا از مواضع آمریکا نسبت به تحریم ایران حمایت کند.

دونالد ترامپ بعد از خروج از توافق هسته‌ای ایران، این توافقنامه را بزرگترین اشتباه تاریخ دولت باراک اوباما معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر آمریکا در لندن بر این باور است که با اتحاد آمریکا و انگلیس می‌توانند فشار مضاعفی بر ایران برای پیروی از دستورهای آنان وارد کنند. وودی جانسون طی ایمیلی برای روزنامه تلگراف تاکید کرد، ما از بریتانیا می‌خواهیم که از قدرت و نفوذ دیپلماتیک قابل توجه خود استفاده کند و به ما پیوندد، آن‌هم زمانی که ما اقدامات قاطع جهانی برای رسیدن به یک توافق واقعا جامع را رهبری می‌کنیم.

لازم به ذکر است اظهارات سفیر آمریکا درحالی عنوان می‌گردد که اولین فاز تحریم‌های آمریکا علیه ایران در تاریخ هفت آگوست آغاز گردید.

ایران و پنج کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل (آمریکا، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) به علاوه آلمان در تیرماه سال ۱۳۹۴ به توافقی دست یافتند که قرار بود در ازای ایجاد محدودیت در بخش‌هایی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران، همه تحریم‌های بین‌المللی و یکجانبه مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران را رفع کند.

انتهای پیام/4077

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تحریم‌های انگلیس علیه صنایع نظامی ایران

وزارت امور خارجه انگلیس روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو نفر و چهار شرکت مرتبط با شبکه تولید پهپاد در ایران را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • تحریم مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • تداوم تحریم‌های انگلیس علیه صنایع نظامی ایران