Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

احسان حدادی در گفت‌وگویی، در مورد شرایطش برای بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: مشغول تمرین هستیم و خودمان را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کنیم. خوشبختانه شرایط بدنی‌ام خوب است. یک مقدار آسیب‌دیدگی داشتم که در حال بهتر شدن است.

وی در مورد حضورش در جاکارتا و ارزیابی از حریفان گفت: حریفان من همان‌هایی هستند که در قهرمانی آسیا حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط یک پرتابگر کره‌ای اضافه شده است که ۶۲ متر رکورد داشته است. البته ورزش قابل پیش‌بینی نیست و اینکه همه بگویند یک نفر شانس صد درصد مدال طلا است، درست نیست. اتفاقات زیادی ممکن است قبل وحین مسابقه رخ دهد.

 

قهرمان پرتاب دیسک آسیا عنوان کرد: با این شرایطی که فدراسیون به وجود آورده یک مقدار فشار و استرس روی ورزشکاران زیاد است. شاید بگویند فدراسیون دلار خرج کرده و اردوی اروپایی گذاشته، اما همه‌اش این نیست و خیلی چیزها را مردم نمی‌بینند، به عنوان مثال شما اگر برای یک ورزشکار در زمان مشخص کاری انجام ندهید، بعد از آن فایده‌ای ندارد. متأسفانه مسئولان فدراسیون با صحبت‌هایی که می‌کنند ذهن ورزشکاران را به هم می‌ریرند. من صد درصد از مربی و توان بدنی‌ام استفاده می‌کنم اما از داخل سیستم خود فدراسیون فشارهای زیادی وارد می‌شود.

وی تأکید کرد: همه چیز پول نیست. من تمام تلاشم را می‌کنم بازهم دل مردم ایران را شاد کنم و فقط برای آنها پرتاب می‌کنم. از مسئولان فدراسیون هم می‌خواهم در این مدت باقی مانده سعی در ایجاد آرامش داشته باشند و انتقادپذیر باشند، نه‌اینکه با صحبت‌های حاشیه‌ای فضا را خراب کنند.

حدادی در مورد اینکه وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در اردوهای مختلف حضور پیدا می‌کنند و آیا تماسی با شما داشته‌اند یا خیر گفت: هیچ کس با من تماسی نداشته و صحبت نکرده است، اما با این شرایط با قدرت ادامه می‌دهم و فقط نیاز است که آرامش حاصل شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود جوایز لیگ طلایی سال قبل را هم دریافت نکرده است، گفت: بله، هنوز چیزی دریافت نکرده‌ایم. 15 سکه پاداش فینال لیگ طلایی بود که ندادند و در حال حاضر هم می‌گویند به قیمت سال قبل سکه‌ها را پرداخت خواهیم کرد. آن زمان بارها گفتیم اما پرداخت نکردند و حالا می‌خواهند به قیمت قبل پرداخت کنند. چرا باید این اتفاق بیفتد؟

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است

محمدرضا مظلومی روز سه‌شنبه در مجمع انتخاباتی هیات نابینایان و کم بینایان استان زنجان با تاکید بر اینکه ورزش نابینایان خاص بوده و نیازمند بودجه و توجه روزافزون است، گفت: هم اکنون گروه‌های هدف ما در رشته‌های گلبال، دو و میدانی، شنا، شطرنج و جودو فعالیت می‌کنند.

رییس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان با بیان اینکه گروه‌های هدف ما از برخی امکانات محروم هستند، گفت:انتظار داریم همگان به ویژه مسوولان، کمک حال ورزش نابینایان و کم‌بینایان باشند البته این قشر به ترحم نیازی ندارند.

وی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و به طور معمول مسابقات قهرمان کشوری برای ورزشکاران جامعه هدف فدراسیون در رده‌های مختلف سنی برگزار می شود.

مظلومی افزود: در یک دهه گذشته افتخارات زیادی در بازی‌های آسیایی و پارا المپیک توسط ورزشکاران نابینا و کم بینای کشور کسب شده که اوج آن در پارا المپیک توکیو بود.

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان افزود: در این دوره هشت ورزشکار نابینا موفق به کسب ۶ مدال (چهار طلا و ۲ نقره) شدند.

مظلومی با بیان اینکه ورزشکاران این فدراسیون در رشته‌های جودو، گلبال و دو و میدانی سهمیه حضور در پارا المپیک پاریس را کسب کرده اند، گفت: امیدواریم موفقیت‌های گذشته همچنان تداوم یابد.

به گفته مظلومی سال گذشته از سوی فدراسیون ۵۰ نفر به مسابقات پارا آسیایی اعزام شدند و ۱۴ نشان طلا، ۱۶ مدال نقره و ۱۴ نشان برنز برای کشور به ارمغان آمد.

وی با بیان اینکه فعالیت در هیات نابینایان و کم‌بینایان نیازمند برنامه‌ریزی و تامین اعتبارات لازم است، افزود: رئیس جدید هیات استان باید این مهم را با همکاری اعضای مجمع مورد توجه قرار دهد.

مظلومی افزود: استان زنجان نیز می تواند در یکی از رشته‌های فعال‌تر خود وارد عمل شود و برای میادین مختلف نماینده داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مجمع، با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم این اداره کل در سال جاری توجه به هیات های بیماران خاص، ناشنوایان و نابینایان است، ادامه داد: تلاش می کنیم با تامین اعتبارات لازم تجهیزات مورد نیاز برای فعالیت ورزشکاران این هیات ها را فراهم کنیم.

جواد بازرگان خاطرنشان کرد: بستر سازی‌ برای حضور گروه‌های هدف این ورزش در میادین مختلف موجب شکوفا شدن استعدادهای ورزشی استان می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • دستور رئیس دستگاه قضا برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • مسئولان قضائی تلاش خود را به تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه ابعاد معطوف کنند
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • کمیسیون های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد