Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@20:56:04 GMT

کرانچار: بازیهای تدارکاتی تیم امید راضی کننده است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۴۷۸۵

کرانچار: بازیهای تدارکاتی تیم امید راضی کننده است

رویداد۲۴ «زلاتکو کرانچار» سرمربی تیم فوتبال امید درباره اردوی تدارکاتی چین و مسابقه برابر این تیم گفت: بازیکنان باید کسب نتیجه و برگرداندن نتیجه را یاد بگیرند و دیدار تدارکاتی مقابل چین سبب شد تمرکز بالایی در این زمینه داشته باشند. زیرا در نیمه نخست بازیکنان ایران با ترس وارد زمین شدند و دو گل دریافت کردند، اما در نیمه دوم هجومی تر وارد زمین شدیم و دو گل از سه گلی را که دریافت کرده بودیم، جبران کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: در مجموع از بازی تدارکاتی بسیار راضی هستم و این دیدار برای هماهنگی بازیکنان، کسب تجربه و شناخت بیشتر کادر فنی بسیار مفید و موثر بود.
«حمید استیلی» مدیر فنی تیم امید نیز درباره تمرین تیم امید در اندونزی اظهار داشت: دومین تمرین تیم فوتبال امید در نوبت صبح امروز برگزار شد و پیش از این طبق برنامه ریزی قرار بود در نوبت عصر هم تمرین کنیم. اما از آنجا که روز گذشته برای تمرین نوبت عصر سه ساعت در ترافیک شهر جاکارتا بودیم، این برنامه تمرینی تغییر می کند.
وی گفت: خوشبختانه بازیکنان تمرینات شاداب و با انگیزه ای را دنبال می کنند و دو بازیکن آسیب دیده نیز به تیم ملحق شدند که در کلاس آنالیز تیم عربستان، عصر امروز به همراه سایر بازیکنان شرکت می کنند.
استیلی افزود: فیلم مناسبی از بازیهای عربستان برای آنالیز مسابقات آنها در اختیار نداریم، ولی با داشته های خود سعی در آمادگی ذهنی بازیکنان برای مصاف با حریف داریم.
«عارف آغاسی» بازیکن تیم فوتبال امید نیز گفت: هرچند که در دیدار تدارکاتی مقابل چین شکست خوردیم، ولی در بازیهای تدارکاتی کسب نتیجه هدف نیست بلکه کادر فنی توانست نقاط ضعف و قوت تیم را بشناسد.
وی گفت: تمام تلاش بازیکنان کسب بهترین نتیجه است و امیدواریم با انجام بازیهای خوب دل مردم را شاد کنیم و با دست پر به کشور بازگردیم.
مراسم افتتاحیه بازیهای آسیایی 2018 روز 27 مرداد برگزار می شود، اما مسابقات فوتبال، بسکتبال، هندبال و واترپلو قبل از این تاریخ آغاز می شود.
رقابت های فوتبال در بخش مردان با حضور 26 تیم در شش گروه از 19 مرداد ماه تا 10 شهریور ماه برگزار می شود که تیم فوتبال امید ایران در گروه ششم با تیم های کره شمالی، عربستان و میانمار هم گروه است.
برنامه دیدار های تیم ایران در مرحله گروهی به این شرح است:
**چهارشنبه 24 مرداد
عربستان و ایران / ساعت 13:30
کره شمالی با میانمار / ساعت 16:30
**جمعه 26 مرداد
میانمار و عربستان / ساعت 16:30
ایران و کره شمالی / ساعت 13:30
**دوشنبه 29 مرداد
ایران و میانمار / ساعت 13:30
کره شمالی با عربستان / ساعت 13:30

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فوتبال تیم ملی آسیا امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان