Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- ثبت نام پذیرش دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزشی مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز 22 مرداد ماه آغاز می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایرنا ، براساس اطلاعیه ثبت نام پذیرش دوره های فنی و حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ورودی های مهرماه 97 تا روز یکشنبه 28 مرداد ماه ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این اطلاعیه، گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته محل ‌های تحصیلی این دانشگاه براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌ های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌ های عمومی داوطلبان براساس ضوابط این دانشگاه صورت می‌ گیرد. بدیهی است برای هر یک از موارد اعلام شده ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت ‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری است.
داوطلبان باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش در این دوره و آشنایی با کلیه شرایط و ضوابط پذیرش، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام کنند.
همچنین، دفترچه راهنمای پذیرش دوره های کاردانی فنی و حرفه ‌ای از فردا و همزمان با شروع ثبت ‌نام از طریق پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش و این دانشگاه به آدرس uast.ac.ir در دسترس خواهد بود.
داوطلبان متقاضی ثبت نام که شرایط عمومی و اختصاصی را دارا هستند، برای ثبت نام به سایت www.sanjesh.org مراجعه نمایند.
پذیرش دوره های کارشناسی این دانشگاه نیز پس از پایان ثبت نام پذیرش دوره های کاردانی انجام و تاریخ دقیق آن اعلام خواهد شد.

** اعلام منابع آزمون کتبی مدرسان معارف اسلامی
اطلاعیه شماره دو دانشگاه جامع علمی کاربردی برای معرفی منابع آزمون مدرسان معارف اسلامی دارای مجوز موقت تدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی منتشر شد.
بر پایه این اطلاعیه، مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی مشمول (طرح 4000) می توانند از هم اکنون نسبت به تهیه منابع و مطالعه آن تا زمان آزمون اقدام نمایند.
مسئولان امور مدرسان مستقر در استان ‌ها برای دریافت توضیحات بیشتر می توانند با دفتر نهاد رهبری دانشگاه جامع علمی کاربردی تماس گیرند.
همچنین انتشار دفترچه آزمون و نحوه ثبت‌ نام متقاضیان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه های بعدی از طریق سایت دفتر نهاد رهبری دانشگاه به نشانی nahad.uast.ac.ir متعاقبا اعلام خواهد شد.

** بخشودگی جرایم دانشجویان بدهکار صندوق رفاه
بر اساس تصمیمات صندوق رفاه دانشجویان در راستای اجرای سیاست خدمات رسانی توام با کرامت انسانی به دانشجویان و دانش¬ آموختگان، رفاه حال دانش آموختگان بدهکار، فراهم ساختن تسهیلاتی جهت بازپرداخت بدهی بدهکاران معوق و با توجه به فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان و غدیر در خصوص طرح بخشودگی جرایم بدهکاران به صندوق رفاه دانشجویان و تقسیط مجدد بدهی آنان، اجرای این طرح که از روز شنبه 20 مرداد ماه آغاز شده و تا 10 شهریور ماه اجرا خواهد شد.
سید احمدرضا پیش بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اجرای طرح بخشودگی جرایم دیرکرد صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.
پیش بین افزود: با اجرای این طرح، بدهکارانی که در زمان مقرر بدهی خود را به صندوق رفاه دانشجویان پرداخت نکرده اند و مشمول جریمه دیر کرد شده¬ اند تا پایان زمان مذکور فرصت دارند از طریق پرتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرسwww.bp.swf.ir از بخشودگی 50 تا100 در صدی جرایم بهره ¬مند شوند.

** معرفی اعضای کمیسیون تخصصی صنعت و دبیر کمیته انتصاب
محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی بر اساس حکمی اعضای کمیسیون تخصصی صنعت هیأت ممیزه دانشگاه جامع علمی کاربردی را منصوب کرد.
بر اساس اجرای ماده 5 آئین نامه نحوه تشکیل و اختیارات هیأت ممیزه دانشگاه، حمیدرضا تقی راد، خسرو فریزاد، رضا غیاثی، رضا نادری محمودی، شهاب بهجتی، علیرضا مهردوست، محمدتقی صادقی و محمد شرعیات به عنوان اعضای کمیسیون تخصصی صنعت هیأت ممیزه دانشگاه جامع علمی کاربردی به مدت دوسال منصوب شدند.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی همچنین در حکمی دیگر محمد فتحی سرپرست دفتر هماهنگی امور واحدهای استانی را به عنوان دبیر کمیته انتصاب دانشگاه منصوب کرد.

**9283**1601

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي علمي كاربردي پذيرش كارداني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ماراتن علمی ۳۵۵۶۱ داوطلب آزمون سراسری در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس دانشگاه لرستان به رقابت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری امسال اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۶۱ داوطلب لرستانی هستند.

علی نظری با بیان اینکه آزمون گروه‌های ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح امروز ششم اردیبهشت آغاز شده است، افزود: عصر امروز هم گروه‌های زبان‌های خارجی و هنر و فردا جمعه در نوبت صبح آزمون گروه علوم تجربی برگزار می‌شود.

وی اظهارداشت: ۶۳ درصد داوطلبان استان در نوبت اول آزمون سراسری خانم و ۳۷ درصد آقا هستند.

به گفته رئیس دانشگاه لرستان، آزمون سراسری مرحله‌ی دوم، هفتم و هشتم تیرماه امسال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • زمین توان پذیرش رفاه مصنوعی را ندارد
  • آغاز ماراتن علمی ۳۵۵۶۱ داوطلب آزمون سراسری در لرستان
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده