Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:03:46 GMT

شهردار و هفت نفر از کارکنان شهرداری زابل دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۵۰۳۲

شهردار و هفت نفر از کارکنان شهرداری زابل دستگیر شدند

زاهدان - ایرنا - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: شهردار و هفت نفر از کارکنان شهرداری این شهر به دلیل موضوعات مالی و اداری یکشنبه شب دستگیر شدند.

هوشنگ ناظری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از ورود سازمان بازرسی و قوه قضاییه به موضوعات مالی و اداری شهرداری زابل، شهردار به همراه هفت نفر از کارکنان این مجموعه دستگیر و در اختیار قوه قضاییه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سازمان بازرسی و قوه قضاییه از 2 ماه گذشته با هماهنگی استانداری سیستان و بلوچستان بررسی میدانی و نظارت خود را آغاز کردند که منجرب به دستگیری این افراد شد.
فرماندار زابل گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی از تاکید رهبر معظم انقلاب است بر این اساس با حفظ تمام جوانب با متخلفان باید برخورد شود که این توقع مسئولان و مردم از دستگاه قضایی است.
به گزارش ایرنا سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7317**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوزه شهري تخلف در شهرداري زابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، شهید آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بود که ششم اردیبهشت ماه سال گذشته این عالم ربانی در یکی از بانک‌های بابلسر استان مازندران مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل