Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بسیج مستضعفین طی بیانیه ای اعلام کرد که آمادگی دارد تا با بهره گیری از شبکه نیروهای متعهد و کارآمد بسیجی برای کمک به تنظیم بازار و بازگرداندن آرامش در کنار و در خدمت دستگاه معزز قضایی اقدام انقلابی کنند.

  به گزارش خبرگزاری شبستان، سازمان بسیج طی بیانیه ای خطاب به قوه قضائیه اعلام کرد که این سازمان در جهت خدمت رسانی به مردم به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده های قاچاق، اختفاء کالا، مبارزه با گران فروشی و همچنین مقابله با اخلال گران و مفسدان اقتصادی، آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

أَمْ نَجْعَلُ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ کَالْمُفْسِدِینَ فِی الْأَرْضِ أَمْ نَجْعَلُ الْمُتَّقِینَ کَالْفُجَّارِ (سوره مبارکه ص آیه 38)

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ارزش های اسلامی و انقلابی شکل گرفته و هدف خویش را رسیدن به جامعه مبتنی بر عدالت و برابری قرار داده است و مسلماً مبارزه با مفاسد یکی از ارکان چنین جامعه ای است.

 

مدتی است که جنگ ترکیبی دشمنان به منظور ناکارآمد جلوه دادن نظام از طریق نا امید ساختن مردم و دعوت به اعتراضات صنفی و قشری آغاز شده است. دست ضد انقلاب و نقش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در این تحرکات کاملاً نمایان است، هرچند که سوء مدیریت و بی تعهدی بعضی از افراد به این اوضاع دامن زده است، نقش ممتاز و بی بدیل دستگاه قضا که نقطه امیدی برای همگان است، قطعاً بدخواهان نظام و مفسدان اقتصادی را مایوس خواهد نمود.

 

بسیج مستضعفین که همواره رسالت خود را پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب می داند، آمادگی دارد تا با بهره گیری از شبکه عظیم نیروهای متعهد و کارآمد بسیجی در جهت کمک به تنظیم بازار و بازگرداندن آرامش در کنار و در خدمت دستگاه معزز قضایی اقدام انقلابی نماید.

 

در راستای برخورد عاجل با گران فروشی، احتکار و قاچاق کالا و ارز، اقشار مختلف بسیج نسبت به نا امن کردن فضا برای مفسدان اقتصادی و رانت خواران و شناسایی متخلفین اعلام آمادگی می نمایند.

 

امید است که با اقدامات عملی و همکاری دولت با سایر نهادهای نظارتی و ظرفیت های مناسب قوه قضائیه فضای جدی و همه جانبه ای علیه مفسدان اقتصادی شکل گیرد و دست ناپاک آنان قطع و به سزای اعمال خود برسند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار دولت مجلس خبرگزاری شبستان حسن روحانی صنایع کوچک اقتصاد مقاومتی رسانه امام جواد ع خبرنگاران اخلالگران ارزی بازار بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، سرکنسول کشورمان در این ملاقات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، افزایش مراودات تجار، بازرگانان و بخش خصوصی، جایگاه شهر مکه مکرمه و ابعاد اقتصادی مرتبط با مایحتاج حجاج، امکان برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در دو کشور و همچنین تجربه‌های موفق شرکت‌های ایرانی در اجرای انواع پروژه‌ها در کشورهای گوناگون تاکید کرد.

دیدار سرکنسول ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه

رئیس اتاق بازرگانی مکه مکرمه نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه ایران و عربستان مبتنی بر تاکیدات محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی و  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی در چارچوب بخش خصوصی تاکید کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • راه مبارزه با روانشناس‌نماها ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه است
  • ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه، راهی برای مبارزه با روانشناس‌نماها
  • دلیل اهمیت تقویم اقتصادی فارکس
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • کارگر و کارآفرین دو همکارند در خطّ مقدّم نبرد اقتصادی + فیلم